پایان زورگیری های 4 جوان موتور سوار غرب تهران+عکس

به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 12 ظهر 8 خرداد ماه سال جاری را نشان می داد که 4 جوان سوار بر 2 موتور آپاچی و هوندا به سمت پسر 14 ساله ای در خیابان جهاد اکبر رفته و ابتدا یکی از موتور سواران اقدام به قاپیدن گوشی موبایل پسر نوجوان کرد اما در این مرحله ناموفق بود و در ادامه 2 همدست زورگیران در کنار پسر نوجوان توقف کردند.

یکی از زورگیران که چاقو به دست بود از موتور پیاده شده و پس از زدن یک مشت به صورت طعمه شان اقدام به سرقت Stealing گوشی موبایل پسر نوجوان کرد.

در این مرحله راننده خودرو وانت پیکان با دیدن این صحنه به کمک پسر نوجوان رفت و با سرعت به موتور زورگیران زد و زورگیران در این ماجرا با پای پیاده تصمیم به فرار Escape گرفتند.

خودروی دیگری که در برابر فرار دزدان قرار گرفته بود به تعقیب آنها رفت و راننده خودرو وقتی به نزدیکی دزدان رسید از خودرویش پیاده شده و قصد داشت مانع فرار آنها شود که در برابر حمله یکی از زورگیران با چاقو قرار گرفت و از ناحیه دست مجروح شد و زورگیران موفق به فرار از دست مردم شدند.

بدین ترتیب ماجرای زورگیری 4 جوان موتور سوار به ماموران کلانتری 138 جنت آباد مخابره شد و تیمی از ماموران برای دستگیری عاملان این سرقت پای در محل زورگیری گذاشتند.

ماموران با توجه به جا ماندن یکی از موتورهای زورگیران به بررسی شماره پلاک آن پرداختند و خیلی زود به صاحب موتور که مهران نام دارد، رسیدند.

در این مرحله بازپرس علی وسیله ایرد موسی از شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 دستور بازداشت مهران را صادر کرد که ماموران پلیس Police آگاهی تهران پی بردند که صاحب موتور به اتهام سرقت در زندان Prison کرج است.

"مهران" اوایل آبانماه از زندان کرج به دادسرای ناحیه 34 منتقل شد و در اعترافاتش گفت: موتورم را چندی پیش به یکی از دوستانم به نام سعید فروختم و از ماجرای زورگیری از پسر نوجوان بی اطلاع هستم.

کارآگاهان در گام بعدی با شناسایی یکی از متهمان پی بردند 3 تن از زورگیران موتور سوار چندی پیش به خاطر سرقت دستگیر شده اند.

همین کافی بود تا سعید و مرتضی صبح امروز برای افشاگری راز سرقت هایشان از زندان به دادسرا احضار شوند.

سعید در اعترافاتش به بازپرس علی وسیله ایردموسی گفت: سال 92 به جرم Crime مالخری به زندان رفتم و 20 فروردین امسال از زندان آزاد شدم و پس از آزادی Freedom برای دیدن خانواده ام به بندرعباس رفتم و پس از یک ماه به کرج بازگشتم و به سراغ دوستانم رفتم.

وی افزود: با همدستی فرشید، شهابف و مرتضی یک باند چهار نفره تشکیل دادیم و از کرج به تهران می آمدیم و زورگیری می کردیم.

سعید در اعترافاتش گفت: وقتی از پسر 14 ساله سرقت کردیم راننده خودرویی به سراغمان آمد که فرشید او را با چاقو مجروح کرد و توانستیم فرار کنیم.

پس از مدتی که زندگی مخفی داشتیم فهمیدیم که فرشید خودش برای سرقت در کرج دست به کار شده که در تعقیب و گریز پلیسی هدف گلوله پلیس قرار گرفت و به کام مرگ فرو رفت و بعد از آن ماجرا ما نیز دستگیر شدیم.

بنا به این گزارش، بازپرس علی وسیله ایردموسی در این مرحله با توجه به اعترافات متهمان به 20 زورگیری خشن دستور داد تا 3 جوان زورگیر برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 228585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟