به گزارش رکنا، چندی پیش چسر جوانی با مراجعه به ماموران کلانتری 156 افسریه از ماجرای گرفتار شدن در دام زورگیران قمه به دست پرده برداشت.

این جوان به ماموران گفت: مدتی است که در با موتور در یک پیتزا فروشی در منطقه افسریه کار می کنم تا اینکه مردی در تماس با مغازه سفارش تعداد زیادی پیتزا داد و من پس از آماده شدن سفارش مشتری، سوار بر موتور پیتزاها را به آدرس مرد جوان که در منطقه بلوار ابوذر بردم.

وی افزود: وقتی به آدرس رسیدم پسر جوانی در یک کوچه تاریک مرا صدا زد و فهمیدم که وی همان مشتری مغازه است که وقتی پیتزا ها را به وی تحویل دادم از من خواست تا به پشت سرم نگاه کنم که دیدم جوان قمه به دستی در برابرم قرار گرفته است و تا خواستم حرفی بزنم مشتری مغازه نیز قمه ای از زیر لباسش بیرون کشید و خواست تا ساکت باشم.

دزدان همه پولها، حلقه ازدواج، موتور و گوشی موبایلم را گرفتند و تهدید کردند اگر تا 5 دقیقه دیگر در محله شان باشم مرا هدف ضربات قمه شان قرار می دهند که به سرعت پا به فرار Escape گذاشتم و به کلانتری مراجعه کردم.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس Police آگاهی تهران به دستور بازپرس علی وسیله ایردموسی از شعبه 5 دادسرای ناحیه 34 برای دستگیری عاملان این زورگیری خشن وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست با ردزنی گوشی سرقتی پی بردند که گوشی موبایل در دست یک زن میانسال است و در این مرحله ماموران به سراغ این زن که منیژه نام دارد رفته و وی وقتی متوجه سرقتی بودن گوشی موبایلش شد به ماموران گفت: چند روز پیش پسرم "شایان" این گوشی را به عنوان هدیه به من داده است.

در ادامه " شایان" 20 ساله به کمک مادرش دستگیر شد و وی که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: چندی پیش یکی از دوستانم به نام "احسان" که در گذشته در همان مغازه پیتزا فروشی کار می کرد به سراغم آمد و ادعا کرد که او از محل کارش بیرون آمده و صاحب کارش حق و حقوقش را به طور کامل نپرداخته است.

"شایان" ادامه داد: احسان که می خواست از صاحب کارش انتقام بگیرد نقشه زورگیری از پیک موتوری تازه کار و سرقت Stealing پیتزاها را طراحی کرد و با هم دست به این کار زدیم و اصلا فکر نمی کردم دستگیر شوم.

در این مرحله ماموران با اطلاعات به دست آمده موفق به دستگیری احسان شدند و وی نیز پرده از راز انتقام گیری اش برداشت.

بنا به این گزارش، بازپرس علی وسیله ایردموسی از شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 در این مرحله دستور داد تا 2 متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گیرند تا دیگر جرائم احتمالی این متهمان فاش شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 228581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟