به گزارش رکنا، عصر پنج شنبه 6 مهرماه سال جاری پسر بچه 5 ساله ای در حال بازی در کوچه در منطقه یافت آباد تهران بود که مرد جوانی به سمت وی رفت و با در آغوش کشیدن پسر بچه قصد فرار Escape داشت که 2 پسر 13 و 14 ساله با دیدن این صحنه با فریادهای (دزد، دزد) از اهالی محل درخواست کمک کردند.

پدر و مادر پسر بچه 5 ساله با شنیدن فریادهای 2 پسر بچه خیلی زود از مغازه خارج شدند و مرد جوان که بچه آنها در آغوش گرفته بود او را روی زمین گذاشت و خواست فرار کند که در از سوی پدر پسر بچه دستگیر شد و در ادامه تیمی از ماموران کلانتری 151 یافت آباد در محل حاضر شدند.

مرد جوان از سوی ماموران دستگیر شد و این در حالی بود که خانواده پسربچه با حضور در دادسرای امور جنایی تهران رضایت بر بخشیده شدن مرد مرموز دادند.

مرد مرموز صبح امروز شنبه برای تحقیقات بیشتر پیش روی بازپرس مرشدلو در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و ادعای عجیبی را مطرح کرد.

سیامک 30 در اعترافاتش گفت: سال 86 ازدواج کردم اما چون همسرم نمی توانست بچه دار شود سال 92 از هم جدا شدیم و در این مدت آرزوی پدر شدن و در آغوش گرفتن بچه را داشتم.

وی افزود: گاهی اوقات تریاک می خورم و حشیش می کشم و در این دوران تنهایی با حسرت بچه داشتن زندگی کردم تا اینکه عصر پنج شنبه وقتی پسر بچه 5 ساله را دیدم به خاطر زیبایی که داشت شیفته اش شدم و تصمیم به ربودنش گرفتم تا او را بزرگ کنم و پدر او باشم اما وقتی پسر بچه را در آغوش گرفتم او با زبان کودکانه اش گفت که تو پدرم نیستی و از من خواست او را روی زمین بگذارم.

وقتی این حرف را شنیدم فهمیدم نمی توانم پدرش باشم و همان موقع بود که 2 پسر شروع به فریادهای دزد The Thief دزد کردند که پدر و مادر پسر بچه از مغازه بیرون آمدند و فرزندشان را از من گرفتند و پلیس Police را با خبر کردند.

سیامک در حالی که ناراحت بود گفت: رویای پدر شدن داشتم و از کاری که کردم پشیمانم.

بنا به این گزارش، بازپرش مرشدلو دستور داد تا متهم جوان برای بررسی سلامت روحی و روانی در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گیرد و تحقیقات تکمیلی در این راستا ادامه دارد. پسر برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 228396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟