حبس جوان 36 ساله در زیرزمین خانه پدری/ قربانی 20 سال در زندان خانگی رنج کشید+ فیلم و عکس
حجم ویدیو: 3.17M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

روز گذشته، دوشنبه مرد برزیلی که به مدت 20 سال در زیرزمین خانه پدرش محبوس شده بود بر حسب تصادف Crash توسط پلیس Police نجات یافت. "آرماندو د آندراده" جوان 36 ساله ای است که از زمانی که 16 سال سن داشته به جرم Crime تست مشروبات الکلی توسط پدر و نامادری اش در زیرزمین خانه محبوس شد و وی را به تخت بستند.

طبق اظهارات پلیس ناخن ها و موهای این جوان رشد فزاینده ای داشته و در شرایط غیربهداشتی در حالی که مدفوع انسانی در کف زیرزمین مشاهده می شده مدت 20 سال را در آنجا سپری کرده است. پلیس به دنبال دستگیری اعضای یک باند مواد مخدر Drugs خانه این خانواده را تفتیش می کرده که با قربانی در شرایط نامطلوبی مواجه می شود. قربانی زمانی که 16 سال سن داشته به طور مرموزی ناپدید می شود و در این اتاق کوچک، بدون نورگیر در سائو پائولو، برزیل به تخت بسته می شود. افسران پلیس با توجه به شرایط فیزیکی آرماندو معتقدند وی مبتلا به سوتغذیه است و بر اساس گزارش واصله این جوان دو دهه در یک اتاق تاریک بسر برده که به تبع آن دچار صدمات شدیدی شده است.

"سلسو مارچیوری" رئیس پلیس منطقه اذعان داشته است: "این جوان از اختلال شدید رفتاری رنج می برد و تاکنون یک کلمه هم صحبت نکرده است. مشخص نیست وی ترسیده یا تحت تاثیر مواد مخدر این گونه رفتار می کند. وی قادر به شناسایی ما به عنوان افسر پلیس نبوده است و با توجه به شرایط حاد، این جوان مستقیما به بیمارستان انتقال داده شده است. زندگی در چنین شرایطی برای مدت طولانی غیرقابل باور است. نمی توان تصور کرد چگونه توانسته از این مکان غیربهداشتی جان سالم بدر برد." همسایگان این خانواده در گفتگو با رسانه ها می گویند آرماندو نوجوان 16 ساله سالمی بوده که ورزش اسکیت برد و نواختن گیتار از علاقه مندی های وی محسوب می شده که به طور ناگهانی ناپدید می شود.

هرگز این نوجوان تا کنون در محله دیده نشده و هر زمان که از این خانواده سراغ وی را می گرفتند آنها در پاسخ اذعان می داشتند به شمال برزیل مهاجرت کرده و ضمن تشکیل خانواده از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار است. یکی از این همسایگان بر این باور است که این نوجوان توسط پدر و نامادری اش تنها به جهت نوشیدن الکل به مدت 20 سال در زیرزمین نمور حبس شده است. وی در گفتگو با یکی از شبکه های تلویزیونی برزیل اذعان داشته است: "هر نوجوانی در مورد این چیزها کنجکاو است، اما این خانواد به دلایل نامعلوم در مواجهه با این مسئله تصمیم نابخردانه ای گرفتند و این پسر را به مدت20 سال از زندگی طبیعی دور نگهداشتند". "سیلوا ادرسون" دوست دوران کودکی آرماندو نیز گفت: "هر زمان که در مورد دوست اش از خانواده اش سوال می پرسیده آنها همیشه می گفتند که وی ازدواج کرده و زندگی بسیار خوبی دارد." به رغم وجود این شواهد پدر آرماندو، "آمانسیو د آندراده" ضمن تکذیب اتهام وارده مدعی است پسرش در 18 سالگی خانه را ترک کرده و هفته گذشته بعد از این مدت به خانه بازگشته و خودش خواسته برای ترک اعتیاد در زیر زمین خانه حبس شود. آرماندو در بخش روانپزشکی بیمارستان محلی بستری شده و بر اساس گزارش پزشکی بدنبال این ظلم احمقانه بیش از حد آسیب دیده است. ویدئویی از صحبت یکی از دوستان دوران کودکی قربانی با وی منتشر شده که سوالات را با اشاره و تکان سر پاسخ می دهد. تحقیقات پلیس در حالی آغاز شده که پدر و نامادری قربانی دستگیر نشده اند و این خانواده تحت فشار رفتار همسایگان خانه شان را ترک کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

کدخبر: 228046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟