مزاحم دوست دخترم من را نقص عضو کرد و شهلا برای همیشه تنهایم گذاشت

بعدازظهر روز گذشته مأموران انتظامی حین گشت‌زنی در فلکه اول تهرانپارس به یک خودروی تویوتای کرولا مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند اما راننده تویوتا بدون توجه به دستور ایست ماموران گریخت.

پس از سه ماه از آزادی‌ام به خاطر دختر مورد علاقه‌ام با پسر جوانی درگیر شدم اما به دختر مورد علاقه‌ام نرسیدم و مصرف شیشه را شروع و در نهایت سرقت خودرو را آغاز کردم. 

دقایقی پس از این تعقیب و گریز سرانجام راننده متواری متوقف شد و با پای پیاده فرار Escape کرد که مأموران با به کارگیری قانون Law استفاده از سلاح و تیراندازی هوایی راننده تویوتا را زمین‌گیر و بازداشت کردند، راننده دستگیر شده در همان ابتدا به سرقتی بودن خودروی تویوتا کرولا اعتراف کرد.

پیش از ظهر امروز سارق تویوتا کرولا به دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و در اظهاراتش به علی‌ وسیله ایرد موسی؛ بازپرس پنجم این دادسرا گفت: خودروی تویوتا را چند شب قبل در دارآباد تهران سرقت Stealing کردم که روز گذشته حین رانندگی با آن بازداشت شدم چند شب قبل از سرقت خودرو تویوتا یک دستگاه ون تاکسی را حوالی میدان انقلاب سرقت و ون را در دارآباد رها کردم و پس از آن سراغ تویوتا رفتم.

وی ادامه داد: من دو سابقه کیفری دیگر نیز برای سرقت خودرو دارم و پیش از این به خاطر این سرقت‌ها به 6 و 9 ماه زندان Prison محکوم شده که با قرار وثیقه آزاد شدم. حدود سه ماه از آزادی‌ام می‌گذشت که به خاطر دختر مورد علاقه‌ام با مزاحم او درگیر شدم و در درگیری دستم نقص عضو شد بعد از آن نیز به خاطر اینکه شهلا تنهایم گذاشته بود مصرف شیشه را شروع کردم و در نهایت تصمیم گرفتم دوباره سرقت خودرو را آغاز کنم.

متهم سی و یک ساله این پرونده از اعضای باند 70 نفره‌ای بود که در سرقت خودرو مزدا 3 تبحر داشتند؛ از اعضای این باند 90 خودروی سرقتی مزدا 3 و حدود هزار فقره لوازم خودرو کشف شده که متهم این پرونده نیز به سرقت 9 خودروی مزدا 3 اعتراف کرده بود.

سرانجام متهم این پرونده به دستور قاضی Judge علی وسیله ایرد موسی برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

کیفرخواست قطع دست برای دزدعنکبوتی شمال تهران+عکس

اقدام وقیحانه 3 دزد مسلح با زن و شوهر در مقابل چشمان کودک 7 ساله + عکس

زنان و دختران کارمند در دام شیطانی دکتر قلابی

این زن و شوهر قرار گذاشتن 25 سال بعد طلاق بگیرند / توافق عجیب تازه عروس و داماد +عکس دادگاه خانواده

اقدام زشت یک گورکن با جسد فریزی شده یک دختر جوان

بازیگر مشهور سینما بعد از 11 سال هنوز برای این دختر کادوی تولد میفرستد! +عکس

بازیگر زن 38 ساله ایرانی باردار شد +عکس جدید

فرار خواننده زن مشهور از چنگ گروگانگیران +عکس و شرح ماجرا

 

کدخبر: 227963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟