دستگیری یک هروئین‌فروش خارجی در مشهد

طی یک ماه گذشته، اخباری چند از سوی شهروندان مبنی‌بر رفت‌وآمد ‌های افراد مشکوک در یکی از کوچه‌های منطقه شهرک شهید باهنر که اغلب آنان معتادان متجاهر هستند به پلیس Police اعلام شد و تیمی از افسران مبارزه با موادمخدر کلانتری شهیدباهنر مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.

تیم رسیدگی‌کننده به این پرونده با انجام گشت‌های نامحسوس و اقدامات پوششی طی دو هفته گذشته در محل و اطراف خانه موردنظر، به اطلاعاتی مبنی‌بر فروش موادمخدر توسط ساکنان این خانه مسکونی دست یافت. با توجه به اهمیت موضوع، به دستور قاضی Judge مهدی خدابخشی، جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد، حکم دستگیری متهم و پلمب خانه موردنظر صادر شد.

فرار متهم از پشت‌بام

در این عملیات ضربتی که صبح روز گذشته با حضور گسترده ماموران انتظامی پس از اخذ مجوز قضایی و به فرماندهی سرگرد سلیمان موذن، رئیس کلانتری شهید‌باهنر، به مرحله اجرا درآمد، مالک این خانه مسکونی ویلایی که مردی جوان بود، در ابتدا، حاضر به همکاری با ضابطان قضایی نبود و از باز‌کردن درب ورودی خانه‌اش ممانعت می‌کرد، اما طولی نکشید که با هماهنگی قضایی، درب این خانه مخوف در اقدامی ضربتی توسط یکی از ماموران کلانتری باز شد و ماموران وارد آن شدند، اما مالک برای اینکه دست پلیس به او نرسد، از راه پشت‌بام‌های خانه‌های مجاور فرار Escape کرد.

در بازرسی از این خانه ویلایی که حدود ٨۵متر مساحت داشت، مقدار ٧٢کیلو موادمخدر از نوع حشیش کشف و ضبط شد. همچنین دستورات لازم برای دستگیری متهم اصلی این پرونده از سوی قاضی خدابخشی صادر شد و تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد. طبق هماهنگی‌های صورت‌گرفته و با دستور مقام قضایی، این خانه نیز پلمب شد.

دستگیری هروئین‌فروش خارجی

در حالی که ماموران کلانتری شهیدباهنر مشهد مشغول رسیدگی به این پرونده بودند، سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در اقدامی پوششی، به اطلاعاتی مبنی‌بر فروش موادمخدر صنعتی توسط مردی جوان در سطح مشهد دست یافتند. تیم رسیدگی‌کننده به این پرونده پس از شناسایی متهم که یک تبعه خارجی است، او را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند و پس از تکمیل تحقیقات، برای دستگیری این خرده‌فروش موادمخدر، وارد عمل شدند. متهم اصلی این پرونده پس از اطلاع از حضور ماموران پلیس، ابتدا قصد فرار داشت، اما طولی نکشید که در دام قانون Law گرفتار شد. ماموران در بازرسی از مخفیگاه این سوداگر مرگ، مقدار ١٢کیلو موادمخدر از نوع هروئین را کشف و ضبط کردند. سربازان گمنام امام‌زمان(ع) در ادامه این عملیات ضربتی و اطلاعاتی، مبلغ ۴٨میلیون تومان وجه نقد که متهم در مخفیگاهش پنهان کرده‌بود را کشف کردند. این فروشنده موادمخدر که حاضر به همکاری با ماموران پلیس نبود، پس از تشکیل پرونده، برای تحقیقات بیشتر، روانه دادسرا شد.

برخورد قاطع با موادفروشان

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در این‌باره عنوان کرد: خوشبختانه طی روز گذشته، در دو عملیات ضربتی که توسط ضابطان قضایی در دو منطقه حاشیه‌ای شهر مشهد اجرا شد، مقدار ٨۴کیلو موادمخدر از نوع هروئین و حشیش کشف و ضبط شد و در این راستا، متاسفانه یک سوداگر مرگ از محل گریخت و فردی دیگر که از اتباع خارجی است، در دام ماموران گرفتار شد.قاضی مهدی خدابخشی افزود: دستورات لازم برای دستگیری متهم فراری صادر شده‌است و تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی دیگر همدستان تبعه خارجی دستگیرشده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

کیفرخواست قطع دست برای دزدعنکبوتی شمال تهران+عکس

اقدام وقیحانه 3 دزد مسلح با زن و شوهر در مقابل چشمان کودک 7 ساله + عکس

زنان و دختران کارمند در دام شیطانی دکتر قلابی

این زن و شوهر قرار گذاشتن 25 سال بعد طلاق بگیرند / توافق عجیب تازه عروس و داماد +عکس دادگاه خانواده

اقدام زشت یک گورکن با جسد فریزی شده یک دختر جوان

بازیگر مشهور سینما بعد از 11 سال هنوز برای این دختر کادوی تولد میفرستد! +عکس

بازیگر زن 38 ساله ایرانی باردار شد +عکس جدید

فرار خواننده زن مشهور از چنگ گروگانگیران +عکس و شرح ماجر

 

کدخبر: 227843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟