درگیری مرگبار دو سامورایی در خیابان های تهران+عکس

به گزارش رکنا، چهاردهم آبان 88 هومن 18ساله که فروشنده مواد مخدر بود طی درگیری با دوستش کامران 25ساله در خیابان خزانه تهران با چاقو به سفید ران کامران زد و موجب مرگ او شد.

هومن پای میز محاکمه ایستاد و به قصاص محکوم شد. در حالی که وکیل وی ادعای دفاع مشروع موکلش را مطرح کرده بود حکم صادره در دیوان عالی شکست و پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه همعرض فرستاده شد.

هومن در شعبه 71دادگاه کیفری سابق استان تهران بار دیگر محاکمه و به قصاص محکوم شد. این حکم در دیوان عالی کشور تایید شده و به مرحله اجرا رسیده بود که وی توانست رضایت اولیای دم را جلب کند و از قصاص رهایی یابد.

این پسر که حالا 25ساله است روز شنبه نخستین روز آبان ماه امسال در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی بوئینی و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه هومن گفت: من و کامران هر دو در خرید و فروش مواد مخدر دست داشتیم اما چون مشتریانمان با هم یکی بودند گاهی اوقات سر مشتری ها با هم درگیر می شدیم. چند بار هم دعوا بین ما بالا گرفته بود تا اینکه آخرین بار وقتی با پدرم در خیابان خزانه قدم می زدم کامران که سوار پرایدش بود جلوی راهمان پیچید. او می خواست مرا زیر بگیرد که جا خالی دادم. همان موقع چاقویی را که در جیب داشتم به سمت پرایدش پرتاب کردم که شیشه عقب ماشینش شکست. همان موقع کامران با یک شمشیر از ماشین پیاده شد و من از ترسم با چاقو یک ضربه به پایش زدم اما ضربه موجب بریدگی سفید رانش شد.

وی ادامه داد: وقتی از طریق دوستانم مطلع شدم کامران در بیمارستان جان سپرده به یکی از روستاهای دور افتاده در شمال کشور فرار کردم اما دو روز بعد به خاطر عذاب وجدان به تهران برگشتم و تسلیم شدم.

وی ادامه داد : من و خانواده ام با تلاش زیاد توانستیم رضایت اولیای دم را جلب کنیم. من حالا 7سال است که در زندانم و در این مدت به اندازه کافی تنبیه شده ام. حالا در زندان نماز می خوانم و ورزش می کنم. به همین خاطر از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای نهایی را صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 227674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟