سنگ پرانی 4 تبهکار برای زورگیری از رانندگان کامیون ها

شامگاه سه‌شنبه هفته گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران، از چهار  زورگیر شکایت کرد.

شاکی به افسر بازجو گفت: با کامیونم در حال تردد در بزرگراه شهید بابایی بودم که شیشه خودرویم بر اثر پرتاب سنگ شکست. وقتی توقف کردم تا ببینم چه کسی این سنگ را به سمت خودرویم پرت کرده است، ناگهان چهار مرد که سرنشین خودروی پرایدی بودند و کمی عقب‌تر از من پارک کرده بودند، پیاده شدند و به سمتم آمدند.

وی افزود: با دیدن آنها مطمئن شدم آنها با سنگ به شیشه کامیونم زده‌اند. به آنها اعتراض کردم و علت ماجرا را از این افراد جویا شدم که هر چهار نفر به سمتم حمله کردند. آنها مرا بشدت کتک زدند. دو نفر مرا گرفته بودند و دو نفر دیگر با ورود به کامیونم، بیش از یک میلیون تومان پولی را که داخل خودرویم بود سرقت کردند، بعد مرا کشان کشان داخل کامیون انداخته و متواری شدند.

همزمان با این شکایت، تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارقان زورگیر آغاز شد تا این که بامداد روز بعد مردی با پلیس تماس گرفت و از حمله سارقان به کامیون دوستش خبر داد و برای دستگیری سارقان کمک خواست.

ماموران با دریافت این اطلاعات به محل مورد نظر اعزام شده و مشاهده کردند دو نفر از سارقان در حال کتک زدن مرد راننده هستند. ماموران وارد عمل شده و با نزدیک شدن به سارقان آنها را در فرار ناکام گذاشته و دستگیر کردند. این در حالی بود که پیش از حضور ماموران دو نفر از سارقان با سرقت حدود 800 هزار تومان فرار کرده بودند.

دو متهم بازداشت شده با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و به سرقت و زورگیری از رانندگان کامیون در بزرگراه‌های تهران اعتراف کردند.

یکی از متهمان به پلیس گفت: من و همدستانم ابتدا با پرتاب سنگ شیشه کامیون‌ها را می‌شکستیم و به محض توقف رانندگان به آنها حمله کرده، کتکشان می‌زدیم و با زور و تهدید پول‌هایشان را سرقت می‌کردیم. در جریان آخرین دزدی، من و همدستم گرفتار شدیم و دو عضو دیگر باند با پول‌های سرقتی فرار کردند.

متهمان با دستور قاضی غریب احمدزاده، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران روانه بازداشتگاه پلیس شدند. تحقیقات برای دستگیری دو عضو فراری باند ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

 

 

کدخبر: 227544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟