به گزارش رکنا، اوایل هفته گذشته مرد جوانی با مراجعه به پلیس از سناریوی یک آدم ربایی میلیونی پرده برداشت و ادعا کرد که برادرزنش در دام مردان گروگانگیر گرفتار شده است.

این مرد به ماموران گفت: دقایقی پیش برادر زنم به نام سروش با من تماس گرفت و ادعا کرد در انباری یک مغازه زندانی شده و باید برای رهایی اش 15 میلیون تومان به گروگانگیران بدهد.

ابتدا حرفش را باور نداشتم ولی خیلی زود فهمیدم که سروش با دیگر اعضای خانواده اش تماس گرفت و درخواست پول کرده است.

وی افزود: سروش عنوان کرده تا پول را به مرد جوانی به نام امید بدهم به همین خاطر چون می ترسیدم آنها با گرفتن پول برادرزنم را رها نکنند قبل از رفت به محل قرار به سراغ پلیس آمدم.

در این مرحله ماموران پلیس آگاهی تهران با آموزش های ابتدایی مرد جوان را به محل قرار ملاقات فرستادند و محل تحویل پول به گروگانگیران به صورت نامحسوس تحت نظر ماموران قرار گرفت.

مرد جوان با ساک پر از پول در محل قرار ملاقات حاضر شد و طبق دستور گروگانگیران ساک پول را داخل سطل زباله گذاشت و دقایقی بعد یکی از گروگانگیران برای برداشتن پول درخواستی در صحنه حاضر شد و زمانیکه اقدام به برداشتن ساک دستی از داخل سطل زباله کرد ماموران در عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

ماموران پس از دستگیری متهم جوان مخفیگاهشان را لو داد و خیلی زود سروش از اسارتگاهش رها شد و متهم و سروش برای تحقیقات بیشتر پیش روی سید امین میروکیلی دادیار شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران قرار گرفتند.

سروش که پس از 6 ساعت اسارت نجات پیدا کرده بود به ماموران گفت: 3 ماه بود که بیکار شده بودم و برای پیدا کردن کار به هرجایی که فکر کنید سر زدم اما کاری پیدا نکردم تا اینکه تصمیم گرفتم به میدان نزدیک خانه مان بروم و مثل کارگران روز مزد کار کنم که در آنجا با یک مرد افغان آشنا شدم.

وی افزود: خیلی زود جوان افغان طرح دوستی ریخت و ادعا کرد در افغانستان مزرعه کشت خشخاش دارد و پیشنهاد داد در قبال فروش مواد مخدر پول خوبی به دست می آورم ، به صورتی که بابت فروش هر 10 گرم مواد مخدر 100 هزار تومان سهم من بود به همین خاطر وسوسه شدم تا برای تغییر زندگی ام پیشنهادش را قبول کنم و به دنبال مشتری برای مواد مخدر گشتم.

سروش ادامه داد: خیلی زود فهمیدم یکی از دوستانم به نام امید در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می کند به همین خاطر به سراغش رفتم و وقتی دید می توانم برایش مواد مخدر با قیمت مناسب تهیه کنم از من خواست تا به مقدار 15 میلیون تومان برایش مواد تهیه کنم.

قرار ملاقات را با مرد افغان و امید هماهنگ کردم و زمانیکه در محل قرار حاضر شدیم از ترس پلیس و دستگیری خیلی زود امید پول را به مرد افغان داد و ساک مواد مخدر را تحویل گرفت و همگی به خانه هایمان رفتیم . در حالیکه منتظر گرفتن پورسانتم از مرد افغان بودم امید با من تماس گرفت و ادعا کرد که داخل ساک مواد مخدر جز نمک های بسته بندی شده هیچ چیز دیگری وجود ندارد و از من خواست تا 15 میلیون را به او پس بدهم.

سپس امید از من خواست تا برای صحبت به مغازه اش بروم تا موضوع را حل کنیم اما وقتی وارد مغازه شدم امید و برادرش مرا به باد کتک گرفتند و داخل انباری زندانی کردند و از من خواستند تا در تماس با خانواده ام 15 میلیون تومان را تهیه کنم تا آزاد شوم.

متهم دستگیر شده در ادامه به دادیار پرونده گفت: من از ماجرای آدم ربایی و خرید و فروش مواد بی اطلاع هستم و برادرم امید با من تماس گرفت و ادعا کرد که در دام مرد کلاهبرداری گرفتار شده است و توانسته با طراحی یک نقشه مرد فریبکار را به مغازه اش بکشاند و از من خواست تا برای کمک به مغازه اش بروم.

وی افزود: داخل مغازه بودم که سروش وارد مغازه شد و با کمک برادرم ابتدا مرد کلاهبردار را کتک زدیم و سپس داخل انبار مغازه زندانی اش کردیم و سپس برادرم از من خواست تا به محل قرار بروم و طلبش را بگیرم که دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، دادیار امین میروکیلی از شعبه چهارم دادسرای ویژه سرقت دستور داد تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای دستگیری امید و مرد افغان وارد عمل شوند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم وحشتناک ازلحظه شلیک مرگ به جوان سنندجی + فیلم

ازدواج جنجالی عروس یک ساله با داماد ۳ ساله+عکس

عمل زشت و وحشیانه 2 زن پس از هم خوابی با راننده مرد ثروتمند

اقدام زشت با زن بدکاره در ساختمان نیمه کاره

اقدام زشت و شوک آور با خانم معلم

سقوط دختر جوان از بالای ساختمان 20 طبقه در قزوین 

 معمای قتل زن مدلینگ در اردبیل / این زن داخل خودرو با گلوله کشته شد + عکس

راز رها شدن جسد یک زن با موهای خرمایی با کفش های پاشنه دار

مسافر خشمگین اتوبوس حادثه آفرید+فیلم

دلایلی و عکس های منتشر نشده از اعترفات و تحقیقات شهلا در پرونده قتل همسرناصرمحمدخانی + تصاویر

شوهرم نیمه شب از خانه دخترخاله شوهر دارم بیرون آمد / کتکاری زنانه به کلانتری رسید

مغازه دار خونسرد سیگار به لب به سارق مسلح شلیک کرد + فیلم

 

 

6 قربانی اسیدپاشی میهمان ستاره های سینمای ایران/بغض میتراحجار در اکران خصوصی" این زن حقش رامی خواهد"شکست+فیلم وتصاویر

بازگشت بازیگر ایرانی که به شبکه جم پیوسته بود/ این بازیگر در دادسرای انقلاب دیده شد +عکس

بازیگر پرطرفدار ایرانی : من رفتگرم! + عکس

سلفی آیینه ای بازیگر معروف زن ایرانی در باشگاه بدنسازی! +عکس

 

 

کدخبر: 227357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟