به گزارش رکنا، ساعت 12 ظهر 19 مهرماه امسال 4 برادر برای انجام کارهای اداری به اداره شیلات اروند کنار رفته بودند که پس از انجام کارشان به سمت خانه از هدف گلوله های اسلحه شکاری قرار گرفتند که خیلی زود تیمی از ماموران پلیس آبادان به دستور سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان دستور داد تا تیم ویژه ای برای دستگیری عاملان این تیراندازی وارد عمل شوند.

4 برادر که بیمارستان منتقل شده بودند هدف تحقیق قرار گرفتند و مشخص شد که این تیراندازی در ادامه درگیری 2 طایفه بزرگ این منطقه صورت گرفته است که یکی از برادرها ادعا کرد مردان تیرانداز اهل طایفه ای که با آنها اختلاف داریم و آنها برای انتقام گیری به سراغ ما آمده اند.

تجسس های پلیسی ا دامه داشت تا اینکه صبح پنج شنبه 22 مهرماه ماموران موفق به شناسایی مردان تیرانداز شدند و در عملیاتی غافلگیرانه این متهمان دستگیر شدند.

پس از اعتراف متهمان به تیراندازی، سرهنگ تقی زاده برای پایان دادن به این اختلافات طایفه ها جلسه ای با بزرگان 2 طایفه برگزار کردند که 2 طایفه متعهد شدند تا مشکلات پیش آمده را از راه قانونی پیگیری کنند و دیگر برای حل اختلافاتشان دست به اسلحه نشوند.

گفتنی است، دراین رابطه دکترشهبازی ریس شورای تأمین وفرماندارویژه شهرستان آبادان ازسران طوایف خواست که درگیریهای اینچنینی را کنترل کنند تا دیگرشاهد موارد مشابه درشهر نباشیم.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

جوانی قربانی اسید پاشی مرموز شد

قتل در حاشیه بازی بزرگ فوتبال+عکس

عجیب‌ترین حکم قصاص برای یک قاتل +تصاویر

زنده به گور شدن نوزاد 7 ماهه / چوپان راز تلخ را فهمید+تصاویر

دوست پسرم گفت مادرش می خواهد عروس آینده اش را ببیند به خانه شان که رفتم دو پسر دیگر هم آنجا بود

 

لیندا کیانی در کنار شمع ها جای چه کسی را خالی کرد +عکس

تیپ متفاوت سوپراستار زن ایرانی در روستای ابیانه+ عکسی در کنار دخترش

بازیگر زن سریال یوسف پیامبر (ع) همزمان در مشهد و کربلا! +عکس 

 

کدخبر: 226905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟