دستگیری تعدادی از تروریست های تکفیری غیرایرانی

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا سیما و در حاشیه مراسم شام غریبان سید الشهدا(ع) در تهران با بیان این مطلب افزود: به برکت توسلات و دعاهای مردم محب اهل بیت (علیهم السلام)، رحمته واسعه خداوندی مشمول این سرزمین گردید و سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات با همکاری سایر دستگاه های امنیتی و مردم شریف استان فارس توانستند یکی از توطئه های ضد امنیتی گروه های تروریستی تکفیری را خنثی نموده و از ارتکاب یک جنایات غیر انسانی در مراسمات تجدید بیعت با الگوی آزادگان جهان ممانعت به عمل آوردند.

وی با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین (ع) و یاران بزرگوارش به امت عزادار افزود: در این عملیات تعدادی از عناصر تروریست که همگی اتباع غیر ایرانی بودند دستگیر و بیش از 100 کیلو گرم مواد انفجاری و تجهیزات متعلقه از تروریست ها کشف و ضبط گردید .

وزیر اطلاعات افزود: اسناد موجود نشان دهنده خط دهی دشمنان ایران اسلامی از آن سوی مرزها در هدایت عناصر تروریست برای ایجاد نزاع های مذهبی در داخل کشور بوده که با هشیاری مردم شریف ناکام مانده است.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین علوی اطلاعات تکمیلی در آینده نزدیک به اطلاع مردم شریف رسانده خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

این خبر ها را از دست ندهید:

کار زشت دو جوان آبرو دو زن جوان در رشت را به بازی گرفت

ارتباط شرم آور عروس با برادر شوهر

فرار ماجراجویانه دختر 14 ساله از خلوتگاه 2 پسر آزارگر / مرد بقال به من پناه داد

زن جوان در خواب توسط مرد غریبه مورد آزار و اذیت قرار گرفت/ متهم نیمه شب وارد اتاق خواب این زن شد

عمل زشت پسر 13 ساله با نوعروس جوان

پسر 9 ساله ای را پس آزار و اذیت جلوی قطار تهران - اهواز انداختند / هیچ ردی از قاتلان نیست

 

تینا پاکروان تصویر سوپراستار سینمای ایران را در حال مداحی منتشر کرد! +عکس

خواننده معروف پاپ ایران در حال پخت غذای نذری +عکس

عکس های جدید پریناز ایزدیار به همراه دوستانش در کنار ساحل! +عکس

کدخبر: 226822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟