2 دزد بدشانس، یار تمرینی کاراته‌بازها

این دو دزد که از چند سال قبل با هم برای سرقت می‌رفتند، سرانجام با شناسایی یک خانه ویلایی تصمیم گرفتند که به سرقت از این خانه بپردازند. به همین علت آنها یک هفته این خانه را تحت نظر گرفتند و در طول این مدت متوجه شدند که به جز یک پیرمرد کسی به این خانه رفت و آمد نمی‌کند. یکی از دو دزد از اینکه می‌دید هر روز پیرمرد مواد غذایی زیادی را با خود به خانه می‌برد، مشکوک شد و به همدستش گفت:‌ به نظر تو مگر این پیرمرد چقدر غذا می‌خورد که هر روز این همه موادغذایی خریده و به داخل خانه می‌برد. دزد دیگر در حالی که قیافه

حق به جانبی گرفته بود، جواب داد:‌

-‌ احتمالا او در حال تدارک دیدن ضروریات خانه برای بازگشتن صاحبخانه است.

این پاسخ باعث شد که دزد دیگر در نهایت به سرقت رضایت دهد و آنها روز بعد را برای سرقت در نظر بگیرند، زیرا به نظر یکی از دو دزد هر روز امکان داشت که صاحبخانه از سفر بازگردد و دیگر فرصتی اینگونه استثنایی به آنها برای این سرقت داده نشود. دو دزد روز بعد وسایل لازم را برداشته و به طرف خانه ویلایی راه افتادند. بعد از آنکه مثل همیشه پیرمرد با چند کیسه بزرگ موادغذایی وارد خانه ویلایی شد، دو دزد آرام و پاورچین، پاورچین خود را به داخل ویلا رسانیدند. سن و سال مستخدم خانه به اندازه‌یی نبود که دو دزد از روبه‌رو شدن با او واهمه داشته باشند. دو دزد به آرامی کمدها و کشوهای خانه را جست‌وجو کردند. ولی از یافتن هر چیز با ارزش و پول ناامید شدند.

یکی از دو دزد به همدستش پیشنهاد داد به جای اینکه دست خالی از خانه بیرون بروند خود را به آشپزخانه رسانیده و لااقل یک شکم سیر غذا بخورند. از طرف دیگر شاید بتوانند از پول‌هایی که نزد پیرمرد است نیز چیزی به دست آورند.

دزد دیگر که از شنیدن این پیشنهاد هوشمندانه خوشحال شده بود، موافقت کرد. آنها بی‌آنکه ترسی به دل راه بدهند به طرف آشپزخانه که سر و صدای به هم خوردن ظرف‌ها از آن می‌آمد رفتند و بعد از بازکردن در آشپزخانه وارد شدند.

یکی از دو دزد در حالی که صدایش را بلند کرده بود، گفت:

-‌ پیرمرد دستهایت را بالا ببر و قبل از آنکه به فکر انجام کار اشتباهی بیفتی از این غذاهای خوشمزه که بوی آن تمام خانه را پرکرده است برای ما بکش که خیلی گرسنه هستیم.

در همین لحظه دزد دیگر که سعی داشت چند قدم عقب برود به همدستش اشاره کرد.

دو دزد از دیدن آن صحنه سرجایشان میخکوب شده بودند.

زمانی که صدای آژیر خودروی اورژانس و پلیس در منطقه پیچید، هیچکس نمی‌دانست دو دزد که به شدت تحت ضربات سنگین قرار گرفته و به شدت مجروح شده‌اند، چقدر بدشانس بوده‌اند.

دزدها پس از آنکه به بیمارستان منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفتند، متوجه شدند خانه بزرگی که برای سرقت به آن رفته‌اند، محل تمرین یک گروه از کاراته‌بازان حرفه‌یی بوده است . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 226810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟