ناسزاگویی به نوعروس داماد را دست به اسلحه کرد + عکس بازسازی قتل

صبح روز گذشته ٣ متهم‌به‌قتل فردی ۴٣ساله در مشهد که پس از ماه‌ها فرار دستگیر شده بودند، در خیابان مسلم شمالی صحنه جنایت خود را برای رفع‌شدن ابهامات این پرونده مقابل قاضی حسن حیدری و قاضی سید‌جواد حسینی، بازسازی کردند.

این افراد متهم هستند که دهم فروردین‌ماه برای تصفیه‌حساب به منزل فردی ۴٣ساله در خیابان گاز مشهد هجوم برده‌اند و پس از تیراندازی با سلاح وینچستر که منجر به مصدوم‌شدن مردی ۴٣ساله و جوانی ١٩ساله شد، از صحنه گریخته‌اند.

پس از این ماجرا این افراد به بیمارستان منتقل شدند که مرد ۴٣ساله به کما می‌رود و تحقیقات پلیسی برای شناسایی ضاربان آغاز شد که درنهایت پدر یکی از متهمان برای همکاری با پلیس فراخوانده می‌شود. او برای همکاری با پلیس و معرفی پسرش همراه ماموران به خیابان مسلم می‌رود که دراین‌میان با آدرس دروغی این مرد، جوانی دیگر نیز به اشتباه زخمی می‌شود.

تحقیقات با مرگ مرد ۴٣ساله در بیمارستان ادامه یافت تا اینکه حدود یک ماه پیش یکی از متهمان فراری خود را به پلیس معرفی می‌کند.

ماموران انتظامی نیز در ادامه موفق شدند یک پدروپسر فراری را به‌اتهام قتل‌عمد شناسایی و مخفیگاه آنان را در گلبهار کشف کنند.

عوامل انتظامی با هماهنگی مقام قضایی چهارشنبه هفته پیش وارد عمل شدند و متهمان را در مخفیگاهشان واقع‌در گلبهار محاصره و آن‌ها را دستگیر کردند. از پدروپسر دستگیرشده یک قبضه سلاح وینچستر و مهمات مربوط به آن به‌همراه تعدادی چماق و سلاح سرد کشف شد.

روز گذشته با آوردن ٣ متهم درحالی بازسازی صحنه قتل‌عمد با حضور قاضی حیدری و قاضی حسینی آغاز شد که خانواده مقتول نیز با چشمانی گریان در محل حاضر بودند. متهمان تمام صحنه را از لحظه ورود به محل تا هنگام فرار مقابل چشمان شهروندانی که آنجا جمع شده بودند و مقابل دوربین قوه‌قضائیه، بازسازی کردند. متهمان در ادامه به ابهامات پرونده و سوالات تخصصی قضات باتجربه دادگستری خراسان‌رضوی پاسخ دادند.

متهم گفت: پنج روز قبل از تیراندازی نامزد کردم. اما روز حادثه متوجه شدم مقتول به نامزدم ناسزا گفته است. بنابر این از شدت عصبانیت با برداشتن اسلحه به طرف خانه مقتول رفتم. می‌دانستم او اسلحه دارد به همین خاطر اسلحه وینچستری همراه بردم و به او شلیک کردم.

پس از پایان بازسازی صحنه قتل و هنگام انتقال متهمان به خودرو عده‌ای از اعضای خانواده متوفی به‌سمت متهمان حمله‌ور شدند و نزاعی بین آن‌ها درگرفت که با هوشیاری و اقدام بموقع نیروهای حاضر در محل، این نزاع به‌سرعت خاتمه یافت‌.

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 226650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟