قاتلی که 4 بار از پای طناب دار به سلول بازگشت + عکس

به گزارش رکنا، محمد 29 ساله نخستین روز اردیبهشت 83 وقتی که 17سال داشت در یک درگیری دسته جمعی بچه گانه در رباط کریم چاقو کشید و هم کلاسی اش را کشت. وی در شعبه 71دادگاه کیفری سابق محاکمه و به قصاص محکوم شد و حکم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد. محمد پای چوبه دار رفته بود که حکم وی به درخواست رییس وقت دادگستری متوقف شد. وکیل مدافع محمد مدارکی به دادگاه ارائه داد که نشان می داد وکیل مدافع سابق پسر نوجوان، قلابی بوده و حکم دادگاه وجه قانونی نداشته است. به این ترتیب محمد بار دیگر پای میز محاکمه ایستاد و این بار نیز به قصاص محکوم شد. در حالی که در کش و قوس فراوان قضایی گرفتار شده و چهار بار پای چوبه دار رفته بود ماده 91 قانون مجازات اسلامی جدید که امتیازی برای محکومان زیر 18سال قائل شده است تصویب و لازم الاجرا شد.

به این ترتیب محمد در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفت و طبق ماده 91 قانون مجازات اسلامی جدید به پرداخت دیه و زندان محکوم شد. اما این حکم صادره به خاطر ایرادات قضایی در دیوان عالی کشورتایید نشد.

به این ترتیب وی که حالا با قرار وثیقه سنگین آزاد شده است صبح یکشنبه 18 مهرماه بار دیگر در شعبه چهارم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاد . محمد گفت: باور کنید وقتی به اتهام قتل بازداشت شدم نوجوان بودم و درک درستی از جنایت و اعدام نداشتم. من فقط وارد دعوای بچه محل ها شده بودم تا آنها را از هم جدا کنم که گرفتار شدم. وی ازاولیای دم و قضات دادگاه درخواست بخشش کرد.

بنا به این گزارش، در پایان این جلسه، قضات دادگاه، اولیای دم را به صلح و سازش دعوت کردند اما با رد این درخواست از سوی اولیای دم هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

پسرعمه ام خواست تا بچه اش را سقط کنم / آن روز شوم در اتاقم لباس به تن نداشتم که فرزاد وارد شد

باردار شدن عروس 12 ساله / داماد 40 ساله در بیمارستان دستگیر شد + عکس

فیلم واقعی از یک انسان نخستین درجنگل / این تصاویر به صورت اتفاقی ثبت شده است+ فیلم و عکس

لو رفتن عجیب شوهر یک پزشک زن تهرانی / این مرد با زنان و دختران ارتباط شوم داشت

عمل زشت روی سنگ قبر 4 فوتبالیست معروف+عکس

اخراج دو فوتبالیست معروف به خاطر ارتباط شوم با یک زن در برابر دوربین

 

عکس تمام قد از الناز شاکردوست در کنار نوید محمدزاده و کلاه عجیبش! +عکس

هانیه توسلی و بهنوش طباطبائی در عکسی به سبک دهه 50 ! +عکس

قربون صدقه ی مادر برای پسر مشهور و پرطرفدارش! +عکس 

 

کدخبر: 226622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟