راز تبهکاری های 4 جوان در خانه مجردی / حمله به زنان در محله های خلوت+عکس

یازدهم مهرماه فردی با مراجعه به کلانتری 128 تهران نو به ماموران اعلام کرد که در محدوده خیابان ابوریحان توسط چهار سرنشین جوانِ موتورسوار مورد سرقت به شیوه "زورگیری" قرار گرفته است.

شاکی پس از تشکیل پرونده مقدماتی و با اخذ دستور قضایی به پایگاه ششم پلیس آگاهی مراجعه و در اظهاراتش گفت: روز حادثه در منطقه نیروی هوایی – خیابان ابوریحان پیاده در حال مکالمه با تلفن همراهم بودم که ناگهان چهار جوان 20-18 ساله با دو دستگاه موتورسیکلت در حالیکه دو نفرشان چاقو همراه داشتند به سمتم حمله ور شده و با تهدید اقدام به سرقت یک دستگاه تبلت و تلفن همراهم به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان کردند و پس از آن به سمت خیابان دماوند گریختند.

همزمان با حضور شاکی در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان این پایگاه در پرونده ای جداگانه و در ادامه اقدامات پلیسی جهت دستگیری یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت های به عنف به نام کسری 18 ساله موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محدوده "بلوار ابوذر" شده و ظهر همان روز ضمن دستگیری متهم موفق به کشف بیش از 10 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از جمله تبلت و گوشی تلفن همراه سرقت شده از شاکی، مقادیری وجه نقد و مدارک شناسایی متعلق به افراد دیگر شدند.

"کسری" پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی، بلافاصله توسط شاکی مورد شناسایی قرار گرفت و با توجه به کشف اموال مسروقه شاکی از داخل مخفیگاهش به ناچار لب به اعتراف گشود و به مشارکت ده ها مورد سرقت به شیوه "قاپ زنی" و "زورگیری" اعتراف و دو همدست خود به نام های "امیرحسین" و "محمد" هر دو نفر  18 ساله را نیز معرفی کرد.

با شناسایی دو عضو دیگر گروه و شناسایی مخفیگاه متهمان در یک خانه مجردی در خیابان ربزه، کارآگاهان پایگاه ششم آگاهی به این محل مراجعه و با اطمینان از حضور متهمان، اقدام به دستگیری "امیرحسین" و "محمد" در این محل کرده و در بازرسی از مخفیگاه آنها نیز تعداد دیگری از گوشی های تلفن همراه مسروقه کشف شد.

متهمان ضمن اعتراف به شرکت در سرقت ها به سرکردگی کسری، چهارمین عضو گروه به نام "علی اکبر" را نیز معرفی کردند که این متهم نیز نهایتا در ساعت 10 شب  همان روز دستگیر و به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

متهمان پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی صراحتا به ده ها مورد زورگیری طلا و جواهرات از زنان، سرقت گوشی تلفن همراه از زنان و مردان و همچنین سرقت وجوه نقد و ساعت های مچی افراد اعتراف کردند و گفتند که در طول چند ماه گذشته و با تشکیل یک گروه چهار نفره اقدام به انجام سرقت های خود در مناطق شرق و جنوب شرق تهران به ویژه در محدوده تهرانپارس، تهران نو، نیروی هوایی و .... کرده اند.

با اعتراف صریح متهمان و بررسی سرقت های مشابه انجام شده توسط چهار سرنشین جوان دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 و مدارک شناسایی به دست آمده از مخفیگاه متهمان، کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق به شناسایی بیش از 50 شاکی در همان مراحل اولیه از تحقیقات از متهمان شدند.

یکی از شاکیان پس از حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در خیابان نیروی

هوایی در حال رفت و آمد با خودرو شخصی خود بودم که متوجه شدم چهار جوان، در حال کتک زدن یک جوان دیگر هستند. به قصد جدا کردن شان از ماشین پیاده شدم و به سمت آنها رفتم تا مانع از ادامه نزاع و درگیری آنها شوم که ناگهان همان چهار نفر با چاقو به سمتم حمله ور شدند و با تهدید گوشی تلفنم را سرقت کردند. آن زمان بود که متوجه شدم که آنها دزدان زورگیر بوده و در حال سرقت و زورگیری از آن جوان رهگذر بودند.

سرهنگ کارآگاه رضا امیدی ، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: از کلیه کسانی که بدین شیوه و شگرد و توسط چهار جوان موتورسوار موردسرقت به شیوه زورگیری اموال ( گوشی تلفن همراه ، وجه نقد ، طلا و جواهرات و ... ) و یا قاپ زنی ( موبایل قاپی و کیف قاپی ) قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسای متهمان و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان پیروزی - خیابان نبرد شمالی - میدان نبرد – انتهای خیابان شهید بیدچی مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

تصاویر لحظات وحشتناک بلعیده شدن یک سگ به وسیله مار پیتون

کتک خوردن کارگران شهرداری از کارمندان بانک رفاه کارگران رشت

بچه نهنگ شجاع جان مادر خود را نجات داد + عکس

فیلم آموزش خنده های شیطانی پدر به پسرش + تصاویر

عروس روز جشن ازدواج اش موش آب کشیده شد! / حادثه عجیب در مراسم جشن

زن شوهردار برای پایان دادن به ارتباط شوم به دادگاه رفت

 

وقتی بازیگر مرد مشهور 900 میلیون تومان برای خرید یک بلیت می پردازد +عکس

هکر معروف «ماه عسل» به کمک سحر قریشی آمد! +عکس

حذف عکس سهراب سپهری از روی سنگ قبر تازه‌اش+ عکس

کدخبر: 226495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟