دستگیری قاتل فراری خیابان گاز مشهد/ سناریوی عموی قاتل برای فریب قاضی ناکام ماند

در پی وقوع یک فقره قتل در روز 10 فروردین سال 95 در خیابان گاز مشهد، ماموران جرایم جنایی پلیس آگاهی بلافاصله به دستور مقام قضایی تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

در تحقیقات پرونده مشخص شد این حادثه در پی اختلافات مالی به وقوع پیوسته و مقتول از سوی یک پدر و پسر مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار گرفته است.

مقتول پس از این حادثه و انتقال به بیمارستان به کما می‌رود و نهایتا دو ماه پس از حادثه، به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

اکنون پس از گذشت هفت ماه از این حادثه، قاضی حیدری معاون دادستان مشهد در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از دستگیری عامل قتل در خیابان گاز مشهد خبر داد و گفت: مأموران پلیس موفق شدند یکی از عاملان حادثه که عموی متهم است را بازداشت کنند.

وی افزود: در بررسی‌های بعدی مشخص شد که مرد بازداشت شده، پسر متهم نیست و وی این سناریو را رقم زده تا در نهایت پس از صدور رای به هر نحوی که شده رضایت شاکی را اخذ کند.

معاون دادستان مشهد تصریح کرد : این پدر و پسر که برای فرار از دست قانون، بعد از فوت مقتول به استان اردبیل و شهرهای شمالی متواری شده بودند سرانجام در منطقه گلبهار مشهد دستگیر شدند و در جریان بازرسی از مخفیگاه آن‌ها یک اسلحه شکاری نیز کشف شد.

قاضی حیدری در پایان گفت: در جریان تکمیل پرونده بازسازی صحنه قتل خیابان گاز فردا یک شنبه انجام خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

تصاویر لحظات وحشتناک بلعیده شدن یک سگ به وسیله مار پیتون

کتک خوردن کارگران شهرداری از کارمندان بانک رفاه کارگران رشت

بچه نهنگ شجاع جان مادر خود را نجات داد + عکس

فیلم آموزش خنده های شیطانی پدر به پسرش + تصاویر

عروس روز جشن ازدواج اش موش آب کشیده شد! / حادثه عجیب در مراسم جشن

زن شوهردار برای پایان دادن به ارتباط شوم به دادگاه رفت

وقتی بازیگر مرد مشهور 900 میلیون تومان برای خرید یک بلیت می پردازد +عکس

هکر معروف «ماه عسل» به کمک سحر قریشی آمد! +عکس

حذف عکس سهراب سپهری از روی سنگ قبر تازه‌اش+ عکس

 

کدخبر: 226489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟