تسخیر شده جن ها باز هم آتش افروزی کرد/بازپرس این متهم را به خاطر دیوانه بودن آزاد کرده است+عکس

به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران کلانتری 15 آبادان در جریان آتش افروزی مرد جوان در منطقه سده آبادان قرار گرفتند و تیم ویژه ای برای پایان دادن آتش افروزی مرد مرموز وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست پی بردند مردی با در دست داشتن ظرف بنزین در چند مرحله اقدام به آتش زدن چند خودرو کرده و حتی یکبار با ورود به خانه یک زن تنها قصد آتش زدن خانه را داشته که با سر و صدای های زن جوان پا به فرار گذاشته است.

در این مرحله ماموران به بررسی دوربین مداربسته نزدیکی خانه زن تنها پرداختند و خیلی زود توانستند تصویر مرد 30 ساله ای را که با ظرف بنزین از دیوار خانه زن تنها بالا رفته را به دست آورند.

بدین ترتیب تصویر مرد آتش افروز در اختیار تیم های گشت پلیسی قرار گرفت و روز 8 مهرماه این متهم که ظرف بنزین در دست داشت از سوی ماموران پلیس شناسایی و در عملیات غافلیگرانه پلیس دستگیر شد.

امیر علی 40 ساله که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: حدود 2 ماه است که از شهر یزد برای دیدن خانواده ام به آبادان آمدم و اعتیاد به شیشه دارم و از همان روز نخست جن ها به سراغم آمدند و دستور دادند تا خودروها را آتش بزنم و اگر این کار را نمی کردم جان پدر و مادرم به خطر می افتاد.

در این مرحله امیر علی که ادعا می کرد جن ها او را تسخیر کرده اند پیش روی بازپرس پرونده قرار گرفت اما مقام قضایی متهم را با توجه به دلیل داشتن تعال روانی آزاد کرد اما امیرعلی پس از آزادای دوباره به سراغ خودرویی رفته و دست به آتش افروزی زده و پا به فرار گذاشته است.

بنا به این گزارش، تجسس ها برای دستگیری این متهم از سوی ماموران کلید زده شده است.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 226380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟