کمین مرگ در قتلگاه پدر و مادر  / ماجرای عجیب  مرگ یک جوان + عکس

دین زمان مرگ پدر و مادرش هشت سال داشت و در روز حادثه همراه دو برادرش در صندلی عقب خودروی هیوندای‌شان نشسته بود. آنها در جاده 59A نزدیک منطقه لنکشایر در شمال‌غرب انگلیس پس از اتمام یک سفر شاد به سمت خانه می‌راندند که ناگهان دچار سانحه رانندگی شدیدی شدند.

طی آن حادثه و انتقال دین و برادرانش به بیمارستان، مشخص شد که این دو خوشبختانه دچار آسیب جدی نشده و تنها در چند ناحیه دچار بریدگی و کبودی شده‌اند. گرچه دین و دو برادرش پاول و لیام که آن زمان به ترتیب 6 و 3 سال داشتند از این حادثه جان سالم به دربردند، اما گویا سرنوشت دین طوری رقم خورده بود که زنده ماندنش تنها فرصت کوتاهی بود تا چند سال بعد به همان شکل و در همان محل از او باز پس گرفته شود.

این جوان 28 ساله پس از گذشت 19 سال از آن حادثه دردناک در آخرین دوشنبه سپتامبر 2016 در گرگ و میش ساعت 1:15 صبح با خودروی ولکس واگن خود در حال رانندگی در یک مایلی محل یتیم شدنش بود که ناگهان با یک کامیون برخورد کرد و درست مانند پدر و مادرش جان خود را قبل از رسیدن به بیمارستان، در همان صحنه تصادف از دست داد.

بنابر آخرین گزارش پلیس از وضعیت دین در حادثه اخیر، بالا تنه وی به حدی دچار جراحات شدید شده بود که متاسفانه در صحنه تصادف در دم جان سپرد.

البته این موضوع برای پلیس نیز عجیب است که چگونه امکان دارد شخصی پس از گذشت سال‌ها از مرگ والدینش درست در محل حادثه خانواده‌اش و به همان شکل جان خود را از دست بدهد.

همسایگان این جوان درباره او می‌گویند: «دین و برادرانش پس از آن حادثه رانندگی و از دست دادن والدینشان توسط مادربزرگ و پدر بزرگشان؛ کتی مارتین و آنتونی به بهترین شکل پرورش یافتند.»

بنابر گفته همسایه‌ها شخصیت این جوان به گونه‌ای پرانرژی و بشاش بود که لبخندش ناخودآگاه خنده بر لبان اطرافیانش می‌نشاند.

ایان سایرس، نماینده شورای شهر آن منطقه درباره علت این حادثه به خبرنگاران توضیح داد: «این اتفاقی بسیار غم‌انگیز و تاسف‌بار است. متاسفانه جاده 59A و دیگر جاده‌های منتهی به آن از گذشته تاکنون مشکلات فراوان خود را داشته‌اند، اما به‌طور کلی نقطه تصادف خیز این منطقه تقریبا در قسمت شمالی جاده و در نزدیکی چهارراه «پندل» است. این نقطه درست همان محلی است که دین و خانواده‌اش دچار سانحه شدند.»

این سخنگو در ادامه اظهاراتش افزود: «ما از حادثه پیش آمده بسیار متاثر هستیم و صمیمانه به خانواده این قربانی تسلیت عرض می‌کنیم و از طرفی نیز به‌دلیل شرایط نامساعد آن جاده به نحوی خود را در رخ دادن این مصیبت شریک می‌دانیم. از این‌رو برای حل جزئیات کامل این پرونده به شکلی تنگاتنگ با نیروهای پلیس همکاری می‌کنیم و پیوسته در تلاشیم تا به بهترین نحو آنها را در انجام تحقیقاتشان در این زمینه یاری کنیم.»

بنابر گزارش خبرنگاران محلی، پس از معاینات نیروهای امدادی مشخص شد راننده کامیون در این حادثه دچار آسیب‌دیدگی جدی نشده است. به گفته پلیس تا به حال ‌کسی در رابطه با این پرونده بازداشت نشده است.

با این وجود از لحظه وقوع حادثه پلیس برای به دست آوردن اطلاعات و جزئیات بیشتر، به شکل دقیق و موشکافانه در حال پرس‌و‌جو و تحقیق از تمامی‌شاهدان حاضر در صحنه است.

دیوید هارست؛ افسر پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه اعلام کرد: «متاسفانه ما یک جوان را در نتیجه این تصادف از دست داده‌ایم. از این رو تا زمانی که تمامی‌ زوایای این حادثه بر ما روشن نشود روند بررسی و تحقیقات این پرونده ادامه خواهد یافت.

من به شخصه از تمامی‌شاهدین و افرادی که به نحوی اطلاعاتی قابل ارائه در رابطه با این پرونده دارند، دعوت می‌کنم بی‌هیچ درنگی با ما تماس گرفته و برای کمک به حل پرونده، اطلاعاتشان را در میان بگذارند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 226299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟