به گزارش رکنا، چندی پیش امدادگران اورژانس تهران با تماس مرد میانسالی راهی خانه ای در غرب تهران شدند و در حالیکه گزارش شده بود عروس این خانواده حالش بد شده با جسد بی جان زن جوان در خانه اش روبرو شدند و همین کافی بود تا تیمی ازماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ایلخانی در صحنه مرگ زن جوان حاضر شوند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که 3 ساعت از مرگ عروس خانواده که هدیه نام دارد می گذرد و در گام نخست پدر شوهر هدیه هدف تحقیق قرار گرفت.

پدر میانسال به ماموران گفت: پسرم شب گذشته در شیفت کاری اش بود و صبح یکی دیگر از پسرانم که در طبقه بالای خانه مان زندگی می کند به سراغم آمد و ادعا کرد که هدیه حالش بد شده و در خانه اش روی زمین افتاده است که به سرعت خودم را به خانه عروسم رساندم و دیدم که نفس نمی کشد و با امدادگران اورژانس تماس گرفتم.

بدین ترتیب بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شود تا راز مرگ این عروس جوان فاش شود.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه خانواده هدیه با مراجعه به شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران ادعا کردند که دخترشان از سوی خانواده شوهرش به قتل رسیده است.

مادر هدیه درحالی که اشک می ریخت به بازپرس ویژه قتل گفت: چندی پیش دخترم سوار بر خودروی تاکسی با پسر جوانی آشنا شد که پس از مدت کوتاهی پسر جوان به خواستگاری دخترم آمد و با هم ازدواج کردند اما با گذشت مدتی دخترم از شوهر و خانواده اش شکایت می کرد اما حرفهایش را جدی نمی گرفتم و می خواستم زندگی اش را مدیریت کند.

وی افزود: چند روزی از دخترم بی اطلاع بودم که به او زنگ زدم که مردی گوشی موبایل هدیه را برداشت و بدون هیچ مقدمه ای گفت که برای دیدن دخترم به سردخانه پزشکی قانونی بروم و جسد دخترم را تحویل بگیرم.

مادر جوان ادامه داد: دخترم کشته شده است چون حرف های پدر شوهرش ضد و نقیض است و روز نخست ادعا کرد که جنازه دخترم بدون لباس در خانه اش پیدا شده و او لباس ها را به تن دخترم کرده و این در حالی بود که پلیس و تیم پزشکی که در محل حاضر شده اند سناریوی دیگری را مطرح کرده اند.

وی گفت: چندی پیش یکی از دوستان هدیه به خانه ام آمد و عنوان کرد که هدیه از شکنجه های شوهر و پدر شوهر و برادر شوهرش در حمام حرف زده است.

هدیه به دوستش گفته بود که او را بارها شکنجه داده اند و حتی یکبار دخترم را 3 روز در حمام زندانی کرده اند و او را وادار به خودکشی کرده بودند. دخترم از خانواده شوهرش اطلاعاتی به دست آورده بوده که قصد داشته آنها را به پلیس گزارش دهد که در ماجرای عجیب فوت می کند.

وی ادامه داد: دامادم هر شب در خانه بوده و هیچ وقت برای کار شب ها شیفت نبوده و مطمئن هستم خانواده دامادم هدیه را به قتل رسانده اند و می خواهند با داستانسرایی این راز را پنهان نگه دارند.

بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند تا راز این مرگ مرموز فاش شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 226277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟