گریه سردسته باند دزدان بلف زن در کلانتری

به گزارش رکنا، مرد مکانیک روز جمعه بیست و ششم شهریور ماه در مغازه اش مشغول کار بود که چند جوان موتور سوار جلوی مغازه توقف کردند. این افراد ناشناس مرد مکانیک را مورد ضرب و جرح قرار دادند و 5 میلیون تومان وجه نقد او را به زور سرقت کردند و متواری شدند. مالباخته که دچار وحشت شده بود با مراجعه به کلانتری التیمور مشهد موضوع را به پلیس گزارش داد و خواستار پی گیری سریع پرونده و دستگیری عاملان این سرقت خشن شد.

دستگیری سر دسته باند:

رییس پلیس مشهد با اعلام این خبر به رکنا گفت: با توجه به حساسیت موضوع و اعلام گزارش سرقت های مشابه از شهروندان ،افسران آگاهی کلانتری التیمور مشهد پی گیری های گسترده خود را آغاز کردند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود:ماموران انتظامی با انجام چهره زنی متهمان ،در حالی عامل اصلی سرقت را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند که او سوار برموتورسیکلت در محدوده خیابان پنج تن مشهد پرسه زنی می کرد.

وی خاطر نشان کرد:جوان موتوسوار که متوجه حضور پلیس در یک قدمی خود شده بود با رها کردن موتورسیکلت به داخل منزل مسکونی که در آن باز بود فرار کرد. ماموران در تعقیب او با همکاری اهالی محل ،متهم را دستگیر کردند. سردسته باند سرقت های خشن پس از انتقال به کلانتری از سوی مرد مکانیک مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ بوستانی افزود:متهم همدستان خود را به پلیس معرفی کرد و تحقیقات پلیسی برای دستگیری دیگران متهمان پرونده و گشف اقدام های مجرمانه آنان ادامه دارد. رییس پلیس مشهد در پایان گفت:مالکان مغازه ها و واحدهای تجاری و تولیدی می توانند با استفاده از تجهیزات کنترلی و بازدارنده از سرقت ها (دوربین) ضمن کنترل محل کار خود، در صورت بروز هر گونه مشکلی پلیس را در پیگیری موضوع یاری دهند. نکته قابل تامل دیگر در بررسی پیشگیرانه از وقوع چنین سرقت هایی این است که باز ماندن در منزل مسکونی باعث شد سارق خشن راه فرار خود را با ورود به خانه مذکور انتخاب کند که ای تصمیم می توانست خطراتی برای ساکنان خانه مسکونی در پی داشته باشد که خوشبختانه با آمادگی و اقدام به موقع ماموران انتظامی ,متهم فرصت هیچ گونه عکس العملی نداشته و خود را تسلیم قانون کرد و در این باره به شهروندان توصیه می کنیم به نکات مراقبتی و بازدارنده از سرقت ها توجه بیشتری داشته باشند.

متهم در اعترافات خود بیان داشته او و همدستانش برای همدیگر بلف زنی می کردند و بعد هم دست به سرقت می زدندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 225922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟