سایت دیوار بر سر جوان دیگری فرو ریخت+عکس

به گزارش رکنا، اسفند ماه سال گذشته پسر جوانی برای فروش گوشی گرانقیمتش آگهی تبلیغاتی را روی سایت دیوار ثبت کرد و روز 30 اسفند مرد جوانی در تماس با پسر جوان قرار ملاقاتی را برای خرید گوشی موبایل در خیابان دیباجی هماهنگ کرد.

ساعت 5 عصر بود که 2 مرد سوار بر خودروی شاسی بلندی در محل قرار حاضر شدند همه چیز عادی به نظر می رسید تا اینکه 2 مرد پس از پیاده شدن به سمت پسر جوان حمله کردند.

یکی از مردان ابتدا با چاقو 2 ضربه به پای پسر جوان زدند و طعمه دزدان در حالیکه در برابر آنها مقاومت می کرد یکی دیگر از سارقان با استفاده از شوکر برقی پسر جوان را زمینگیر کرد و دزدان پس از سرقت گوشی موبایل سوار بر خودوریشان پا به فرار گذاشتند.

بدین ترتیب ماجرای زورگیری خونین به ماموران کلانتری 124 قهلک مخابره شد و در ادامه تیمی از ماموران  پلیس آگاهی تهران برای ردیابی این دزدان خشن وارد عمل شدند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند با اقدامات فنی مردی را که گوشی سرقتی به دست داشت شناسایی کنند.

این مرد خیلی زود از سوی ماموران دستگیر شد و پس از دستگیری ادعا کرد که از ماجرای سرقتی بودن گوشی موبایلش بی اطلاع است.

منصور در تحقیقات پلیسی به ماموران گفت: چندی پیش گوشی را از پسر جوانی به نام حمید خریدم و از ماجرای سرقتی بودن آن بی خبر هستم.

در این مرحله ماموران برای دستگیری حمید وارد عمل شدند و در گام نخست آلبوم مجرمان سابقه دار را پیش روی منصور قرار دادند که در این شاخه از تحقیقات دزد گوشی کرانقیمت شناسایی شد.

کارآگاهان زمانیکه برای دستگیری حمید وارد عمل شدند پی بردند که وی چندی پیش به اتهام سرقت لوازم داخل خودرو دستگیر شده و در زندان است.

همین کافی بود تا متهم صبح امروز – یکشنبه - از زندان به دادسرای ناحیه 34 منتقل شود و حمید زمانیکه پیش روی بازپرس علی وسیله ایرد موسی در شعبه پنجم قرار گرفت ادعا کرد که بی گناه است.

ادعاهای حمید ادامه داشت تا اینکه طمعه این زورگیر خشن برای شناسایی دزد گوشی موبایلش پای در شعبه پنجم گذاشت.

پسر جوان زمانیکه حمید را پیش روی خود دید به بازپرس پرونده گفت: این مرد همان سارق گوشی موبایلم است که روز سرقت با شوکر به من حمله کرد و همدستش با ضربات چاقو به پایم مرا راهی بیمارستان کرده بودند و اگر یک درصد به آنها شک داشتم می گفتم حمید و همدستش دزد گوشی هایم نیستند.

حمید که با دیدن طعمه اش شوکه شده بود سعی داشت خود را بی گناه معرفی کند و در اعترافاتش گفت: من تا به حال این جوان را ندیدم و چندی پیش نیز به خاطر سرقت لوازم داخل خودرو که آن هم کار دوستانم بود دستگیر شدم و نمی دانم چرا من باید تاوان کارهای دیگران را پس بدهم.

بنا به این گزارش، این سارق حرفه ای که همیشه سعی دارد با چرب زبانی خود را بیگناه معرفی کند به دستور بازپرس علی وسیله ایرد موسی در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است تا راز دیگر جرائم احتمالی این متهمان فاش شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

این مرد را می شناسید ؟ / او از سایت دیوار به سراغ شما می آید +عکس

قتل سریالی 19 روستایی در کمتر از 12 ساعت / این جوان قمارباز بود + عکس

وقتی به خانه آمدم و کار وقیحانه برادرم با مادر را دیدم و خون جلو چشمانم را گرفت + عکس

مسعود به التماس هایم توجه نکرد و ... / وقتی ارتباط مادرم با یکی از همکارانش را فهمیدم، دنیا روی سرم خراب شد

فریبرز وقتی فهمید خواهر ناتنی اش هستم به اتاقم آمد و اذیت و آزارم کرد

 

تفریحات بازیگر زن ایرانی در کنار آبشار نیاگارا ! +عکس

بازیگر مشهور ایرانی: هنوز ماشین ندارم و سوار تاکسی می‌شوم و با مردم حرف می‌زنم! +عکس

بازیگر زن مشهور ایرانی در دفتر سازمان ملل متحد+عکس

 

کدخبر: 225877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟