دستگیری مـرد ایرانی به خاطر قتل همسرش در استرالیا /  نمی خواستم نسرین آرایشگری کند! + عکس مقتول و قاتل

این زن و شوهر ایرانی چهار سال قبل که به استرالیا مهاجرت کرده و در حومه شرقی شهر سیدنی اقامت داشتند تا اینکه کارآگاهان جنایی (استرالیا صبح روز پنجشنبه) پس از چند تماس تلفنی وارد آپارتمان این زوج ایرانی شدند و جسد خونین زن 35 ساله به نام نسرین را در یکی از اتاق‌ها یافتند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. به تشخیص پزشکان قانونی نسرین حدود 48 ساعت پیش به قتل رسیده بود. همسایگان این زوج نیز به پلیس گفتند دو روز پیش از پیدا شدن جسد قربانی، صدای مشاجره زن و شوهر را شنیده بودند. پدرخوانده «نسرین» گفت: هر هفته من و همسرم یکی دو بار تلفنی با نسرین صحبت می‌کردیم تا از حالش باخبر شویم. دو سه روزی بود که خانه آنها زنگ می‌زدیم ولی هیچ کس به تلفن جواب نمی‌داد. به همین خاطر نگران شدیم. بنابراین با پلیس سیدنی تماس گرفتم و گفتم حتماً برای دخترمان حادثه‌ای اتفاق افتاده است. بعد هم خواهش کردیم مأموران به آپارتمان محل سکونت نسرین و شوهرش سری بزنند اما پلیس توجهی به خواهش ما نکرد. با این حال طی دو شبانه روز چند بار دیگر با مرکز پلیس تماس گرفتیم و اصرار کردیم تا اینکه بالاخره مأموران به آپارتمان آنها سرزدند و با جنازه دخترمان روبه‌رو شدند.

نسرین که آرایشگر بود از مدتی پیش با شوهرش اختلاف پیدا کرده بود. مأموران استرالیایی پس از پیدا کردن جسد این زن، جست‌وجو برای یافتن شوهر او را آغاز کردند تا اینکه این مرد به جرم کشتن همسرش دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد. وی گفت: من واقعآً‌ نمی‌خواستم همسرم را به قتل برسانم اما از مدتی پیش بر سر مسائل مختلفی با هم جر و بحث داشتیم. از طرفی نمی‌خواستم او به آرایشگری ادامه بدهد. روز حادثه هم چنان عصبانی‌ام کرد که از خود بی‌خود شدم و نمی‌دانم چه شد که از سر جنون آنی چاقو را از آشپزخانه برداشتم به او حمله کردم. وقتی فهمیدم که دیگر نفس نمی‌کشد از خانه فرار کردم.

به گفته یکی از همسایگان این زوج مدت 4 سال بوده که به استرالیا مهاجرت کرده و تاکنون هیچ نشانه‌ای از درگیری و خشونت خانگی بین‌شان ندیده‌اند.

روز حادثه یکی دیگر از همسایگان صدای جرو بحث و جیغ زن جوان را ساعت 16:40 دقیقه روز چهارشنبه گذشته شنیده بود که پس از زمان کوتاهی قطع شده بود.

پدرخوانده نسرین هم به شبکه تلویزیونی استرالیا گفت: ما تماس‌های زیادی با دخترمان گرفتیم اما او هیچ تلفنی را پاسخ نمی‌داد. ما نمی‌دانستیم که برایش اتفاقی افتاده است به همین خاطر با پلیس تماس گرفتیم و خواهان پیگیری موضوع شدیم. پس از ورود مأموران پلیس به خانه دخترمان جسدش پیدا شد. قاتل با چاقو او را به قتل رسانده و آلت قتاله را در میان زباله‌های پشت خانه پرت کرده بود که پلیس آن را پیدا کرده است.

پرونده این جنایت قرار است روز چهارم آذر امسال برای محاکمه متهم به قتل در دادگاه مطرح شود.

ایران

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

مازیار میدان شوش اعدام شد+عکس

فیلم لحظه اعدام قاتل کیانا 7 ساله + عکس

رویا گفت در خانه تنهاست به آنجا رفتم، وقتی برادرش آمد یک چاقو به دستم داد و ...

پایان خوش صیغه پنهانی شدن منشی شرکت با یک کارمند

آزار و اذیت دختر دانش آموز توسط معلم خصوصی

فیلم کتک خوردن دختر 13 ساله از سوی دختر قلدر خارج از مدرسه +تصاویر

مرگ هولناک زن جوان در برابر چشمان شوهرش

 

عکس جنیفر لوپز در نوزادی در آغوش مادرش!

گلاره عباسی اعلامیه درگذشت پدر لاله اسکندری را منتشر کرد +عکس

دختری که حرف هایش، زبان محمدرضا گلزار را در یک سفرخانه بند آورد + فیلم و عکس

وکیل مانی حقیقی: شنبه از «یالثارات» شکایت می‌کنیم

 

 

 

کدخبر: 225835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟