قرار کثیف زن لواشک فروش با مرد تعمیرکار/ شوهر این زن در صندلی عقب پراید پنهان شده بود

رکنا: زوج جوان پس از اخاذی از مرد آشنا ادعا کردند که برای طلب فروش لواشک هایشان از مرد مکانیک چک گرفته اند و هیچ آدم ربایی و اخاذی در کار نبوده است.

به گزارش رکنا، اوایل مهرماه سال جاری مرد جوانی با چهره ای آشفته پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و از ماجرای عجیب اخاذی زوج جوانی پرده برداشت.

این مرد که سهراب نام دارد پیش روی بازپرس آرش سیفی در شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران گفت: چندی پیش دختر جوانی برای تعمیر خودرویش به مکانیکی ام آمد و پس از تعمیر خودرویش دختر جوان شماره تلفنش را در اختیارم گذاشت و دوستی ما از همان زمان شروع شد.

وی افزود: پس از مدتی که دلباخته دختر جوان شده بودم فهمیدم شیما با مرد دیگری نامزد کرده و دور از چشمان نامزدش با من در تماس است و همین باعث شد تا رابطه ام را با او قطع کنم و پس از آن به خواستگاری دختر جوانی که خانواده ام معرفی کرده بودند رفتم و به عقد هم در آمدیم.

مرد جوان ادامه داد: شیما از زمانیکه فهمید قرار است با دختر جوان ازدواج کنم تماس هایش را شروع کرد و هر روز مرا تهدید می کرد که آبرویم را می برد و اصرار داشت تا برای اینکه دست از سرم بردارد باید 4 میلیون تومان به او بدهم.

تماس های شیما هر روز ادامه داشت و یک روز آرام برای من نگذاشته بود و مثل یک سایه مرا تعقیب می کرد تا اینکه تصمیم گرفتم به محل قراری که شیما گذاشته بود بروم و با حرف زدن به این ماجراها پایان دهم.

سهراب گفت: به محل قرار رفتم و زمانیکه سوار بر خودروی پراید شیما شدم ناگهان مردی از پشت گردنم را گرفت و شیما با پیچ گوشتی که در دست داشت شروع به کتک زدن من کرد و در حالیکه پیچ گوشتی روی گردنم بود و با تهدید برگه ای را جلوی من گذاشته بودند امضا کردم.

در نامه نوشته شده بود که یک چک 4 میلیون تومان به آن ها پرداخت کنم هر وقت خودرویش را به تعمیرگاه من آوردند باید به صورت مجانی آن را تعمیر کنم که پس از امضای آن مرا رها کردند.

بدین ترتیب تیمی ازماموران پلیس آگاهی تهران برای دستگیری این زوج جوان به دستور بازپرس پرونده وارد عمل شدند و خیلی زود شیما و نامزدش از سوی ماموران دستگیر شدند.

شیما پس از دستگیری به ماموران گفت: چندی پیش برای تعمیر خودرویم به تعمیرگاه سهراب رفتم و پسر جوان پس از تعمیر خودرویم شماره اش را به من داد و دوستیمان از همان روز شروع شد.

زن جوان ادامه داد: بعد از چند روز سهراب 3 میلیون تومان از من لواشک گرفت و قرار بود پس از فروش آنها پول لواشک ها را پس بدهد و در ادامه نیز یک میلیون تومان از من قرض گرفت اما هر چه منتظر ماندم خبری از پرداخت بدهی و پول لواشک ها نشد.

وی افزود: وقتی ماجرا را به نامزدم شهرام بازگو کردم و قرار شد برای گرفتن پول از سهراب در محل قراری برویم و سهراب پس از دیدن همسرم بدون هیچ تهدید و درگیری یک چک 4 میلیون تومان پرداخت کرد و نمی دانم چرا این سناریوی دروغین را مطرح کرده است.

بنا به این گزارش، بازپرس آرش سیفی در این مرحله دستور داد تا زوج جوان در اختیار تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرند تا راز این پرونده مرموز فاش شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم لحظه اعدام قاتل کیانا 7 ساله + عکس

سحر قریشی ممنوع الکار است؛ والسلام! +عکس و جزئیات

فیلم مرد مورچه ای؛ ابرقهرمان میکروسکوپی +فیلم و عکس

عکس خالکوبی جنجالی ترانه علیدوستی + واکنش ها

پسری که ازدهان کوسه بیرون کشیده شد+عکس

گزارش پرونده 2 تبهکار بی رحم که اعدام شدند + فیلم و عکس

نقشه کثیف زن برای بی آبرو کردن شوهر / محبوبه دوستانش را به صیغه شوهرش در می آورد

مدیر مدرسه روستایی لاهیجان زن اولش را در چاه فضلاب کشت / این زن 3 روز در چاه زنده بود و التماس می کرد+ عکس قاتل و مقتول

خودکشی پس از قتل عام همسر و فرزندان / پلیس: قاتل هیچ سابقه ای ندارد

 

کدخبر: 225730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟