انهدام باند سارقان موتورسیکلت در کهنوج

سرهنگ"رضا فیروزبخت"در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: از این رو ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده موفق به شناسائی سه سارق موتورسیکلت که با تشکیل باندی اقدام به سرقت موتورسیکلت در این شهرستان می کردند، شدند.

وی بیان داشت: ماموران پس از چندین روز مراقبت و کنترل به صورت نامحسوس دریافتند که سارقان پس از سرقت موتورسیکلت ها آن ها را برای فروختن و اوراق کردن به مخفیگاه شان در حاشیه شهر انتقال می دهند.

سرهنگ فیروزبخت افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی طی اقدامی غافلگیرانه با حضور در مخفیگاهشان موفق به دستگیری سه نفر سارق و کشف سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی شدند.

وی اظهارداشت:متهمان پس از دستگیری و در بازجویی های پلیسی به 7 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان کهنوج در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار ها و آموزش های پلیس از لوازم حفاظتی مانند قفل و دزدگیر در وسایل نقلیه خود استفاده کنند و آنها را در نقاط خلوت و جرم پذیر رها نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

برج ساز تهرانی با مهریه 20 هزار سکه ای دختر جوان را فریب داد / این مرد فراری است

عمل وقیحانه داماد عصبانی با نوعروس گلستانی/ او پیشنهاد بی شرمانه ای به پدر و مادر عروس داد + عکس

آزارو اذیت وحشیانه زن 23 ساله در اتاقک کارگری

عکس های تصادف زمینی دو هواپیما در فرودگاه امام

تینا آخوندتبار در رینگ بوکس و حضور در استادیوم با لباس پسرانه! +عکس

بازیگر ایرانی که زن و بچه ندارد و ماهی یک میلیون تومان حقوق میگیرد! +عکس

سفرنامه خواندنی زن و شوهر سینمایی ایران در چین+ تصاویر

 

کدخبر: 225535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟