صدای مرد موبایل قاپ، او را گرفتار کرد

هفته گذشته مردی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، شکایت کرد که گوشی‌اش سرقت شده و سارق برای پس دادن آن پنج میلیون تومان پول می‌خواهد.

وی به قاضی عموزاد گفت: شب حادثه هنگام بازگشت به خانه‌ام، در حال مکالمه با تلفن همراهم بودم که مرد موتورسواری به من حمله و با قاپیدن گوشی‌ام فرار کرد. او را تعقیب کردم اما در شلوغی شهر ناپدید شد. سارق هنگام فرار با خنده فریاد می‌زد و می‌گفت گوشی‌ات را بردم و دیگر دستت به من نمی‌رسد.

شاکی افزود: یک ساعت بعد از سرقت، مردی با تلفن خانه‌ام تماس گرفت و مدعی شد گوشی‌ام دست اوست و برای گرفتن آن باید پنج میلیون تومان پرداخت کنم. در غیر این صورت عکس‌های خانوادگی‌ام را در تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند.

با دستور قاضی پرونده تحقیقات برای دستگیری سارق اخاذ آغاز و دو روز پیش وی در مهرشهر کرج شناسایی و دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی مدعی شد که تلفن همراه وی در اختیار دوستش بوده و از ماجرای سرقت اطلاعی نداشته است.زمانی که شاکی به پلیس آگاهی فراخوانده شد و در مواجهه حضوری با متهم بازداشت شده قرار گرفت، از روی صدای متهم او را شناخت و گفت این مرد همان سارق گوشی من است و قصد اخاذی داشت.

با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و تحقیقات از متهم برای رازگشایی از جرایم وی در پلیس آگاهی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 225005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟