10 میلیون گرفتند بعد آزادم کردند / شکایت جدید در پرونده آدم ربایان خشن

اعضای این باند هفتم مرداد امسال مرد افغان میانسالی به نام «صمد» را که آشپز رستورانی در خیابان مرزداران تهران بود، در مسیر محل کارش ربوده و با انتقال به خانه ویلایی در شهریار برای آزادی‌اش 200 میلیون تومان پول خواستند.

در پی گزارش این آدم‌ربایی، با دستور سهرابی بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات پلیس آگاهی تهران آغاز شد. در ادامه تحقیقات ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتندکه نشان می‌داد، مرد ربوده شده با مرد 23 ساله‌ای به نام حسین اختلاف‌‌هایی داشته و احتمال این که او دست به آدم‌ربایی زده باشد، قوت گرفت. این مرد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و همراه همدستانش روزهای پایانی مرداد امسال در خانه ویلایی در منطقه باغستان شهریار شناسایی و دستگیر شدند. اعضای این باند در بازجویی پلیسی اعتراف کردند که به قصد اخاذی به این آدم‌ربایی دست زده بودند.

در حالی که تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم اعضای این باند ادامه داشت، مرد افغان دیگری دو روز پیش به شعبه نهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران مراجعه و از متهمان به خاطر آدم‌ربایی شکایت کرد.

گروگان نجات یافته به بازپرس جنایی گفت: اوایل تا بستان امسال در حال رفتن به محل کارم بودم که خودرویی مقابلم توقف کرد. سرنشینان آن پیاده شده و راهم را بستند. زمانی که به رفتارشان اعتراض کردم، آنها مرا کتک زده و به زور داخل خودرویشان انداخته و با خود بردند. آنها دست و پا و چشمانم را بستند و بعد از ساعتی مرا مقابل خانه‌ای ویلایی در شهریار پیاده کرده و پس از کتک زدن، به داخل خانه بردند.

وی افزود: خانواده‌ام در ایران نیستند و آنها شماره تلفن اقوام و دوستانم را گرفتند و در تماس با آنها برای آزادی من 10 میلیون تومان پول خواستند. بعد از پرداخت این پول توسط بستگانم، آنها مرا رها کردند.

با شکایت این مرد، تحقیقات از آدم‌ربایان شروع شد که آنها به ربودن این مرد و اخاذی ده میلیون تومانی از بستگانش اعتراف کردند.

با رازگشایی از دومین آدم‌ربایی، تحقیقات از اعضای این باند برای مشخص شدن دیگر جرایم احتمالی آنها ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

 

کدخبر: 225004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟