به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس آبادان در جریان سرقت های سریالی موتورسیکلت ها از جلوی چند مجتمع تجاری قرار گرفتند و سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان دستور داد تا تیمی از ماموران برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شوند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی به محل های سرقت رفته و با بررسی دوربین های مداربسته در مراکز تجاری موفق به شناسایی دزدان موتورسیکلت ها شدند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 16 آبادان با گشت زنی های نامحسوس در محل های دستبرد دزدان موفق شدند ساعت 10 شامگاه شنبه 27 شهریور ماه 2 متهم را جلوی پاساژمرکزی شهر آبادان شناسایی کنند.

در این مرحله ماموران به 2 دزد جوان دستور ایست دادند اما سارقان با دیدن ماموران پا به فرار گذاشتتند و پس از تعقیب و گریز پلیسی ، ماموران موفق به زمینگیر کردن 2 جوان موتورسوار شدند که یکی از آنها وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید قصد داشت با چاقو راهی برای فرار پیدا کند که یکی از ماموران با شلیک تیرهوایی مانع از درگیری این متهم با پلیس شد.

2 سارق موتور سوار در گام نخست خود را بی گناه معرفی می کردند اما وقتی در برابر فیلم دوربین های مداربسته قرار گرفتند به ناچار لب به اعتراف گشودند.

بنا به این گزارش، 2 متهم سابقه دار به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر و افشای دیگر جرائم احتمالی شان در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته اند.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

تجاوز به ثریا در نیمه شب جاده تلو

ماجرای پیدا شدن دختری که در عمق جنگل به درخت بسته شده بود + عکس

15 روز تجاوز ابراهیم به زن جوان در خانه مجردی اش / این مرد در حکم عجیب تبرئه شد

‫شوهرم هیزی می کند و اصلا برایش مهم نیست طرف مقابل زن شوهر دار است یا دختر دوستش!

اولین واکنش سوپر استار زن سینمای ایران پس از دستگیری همسرش + عکس

بازیگر زن سرشناس و خاطره ساز سینما درگذشت +عکس

 

کدخبر: 224931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟