68 کیلو حشیش در خودروی زوج آبادانی و کودکشان + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان با بیان این خبر به رکنا گفت: چندی پیش ماموران پلیس از ماجرای انتقال محموله مواد مخدر از نوع حشیش به شهر آبادان باخبر شدند و تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و تیم ویژه یگان پلیس برای زمینگیر کردن این قاچاقچیان مواد مخدر دست به کار شدند.

سرهنگ تقی زاده ادامه داد: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که محموله 68 کیلو گرمی حشیش داخل خودروی پژو 405 نقره ای رنگ جاساز شده و زوج جوان و فرزندشان سوار بر این خودرو از ماهشهر به آبادان حرکت کرده اند و قرار است این محموله پس از ورود به آبادان به بیرون از کشور منتقل شود.

وی افزود: در این مرحله ماموران با زیر نظر قرار دادن مسیرهای ورودی شهر موفق شدند ساعت 20 جمعه 26 شهریور ماه خودروی حمل مواد مخدر را در میدان ثامن شناسایی کنند و در عملیاتی غافلگیرانه پژو 405 متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرآبادان ادامه گفت: با دستگیری این زن و مرد ماموران با بررسی خودروی آنها موفق به کشف 68 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش شدند.

سرهنگ تقی زاده افزود: جمشید که یکی از خرده فروشان مواد مخدر است در اعترافاتش ادعا کرده که مواد را از مرد جوانی گرفته و قرار بود در قبال انتقال آنها به شهر آبادان پول خوبی بگیرد و برای فریب پلیس خودرو را پر از بار میگو و ماهی کرده است.

فرمانده انتظامی آبادان در پایان گفت: تحقیقات برای دستگیری همدستان جمشید از سوی ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر شهر آبادان ادامه دارد.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

بازیگر زن ایرانی به خاطر کشتن یک افغانی در حادثه رانندگی دستگیر شد + عکس

محمود در اولین قرار مرا باردار کرد / او می گوید بچه برای من نیست

آتش زدن پدر توسط پسر به خاطر ازدواج با یک دختر / این حادثه در یافت آباد تهران رخ داد+عکس

سلفی جالب سیاوش خیرابی +عکس

عکس عجیب بازیگر معروف زن از مکان نا امن که با استقبال کاربران مواجه شد +عکس

ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان در یونان +عکس

 

کدخبر: 224776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟