نامزدم از من خواست کمی خودمانی‌تر باشم و مثل آن‌ها جلف‌بازی دربیاورم. بعد از چنددقیقه صدای موسیقی بلند شد و همه می‌گفتند من باید برقصم. در این لحظه نامزدم با لباسی زننده از اتاق بیرون آمد و دست مرا گرفت تا مثل برادرش و عروسشان با هم برقصیم. به چشمانش خیره شدم تا شاید شرم کند. فایده‌ای نداشت. من زیربار نرفتم؛ چون اصلا اهل این حرف‌ها نبوده و رقص بلد نیستم. نامزدم وقتی این صحنه را دید در برابر چشمان من با پسرخاله اش رقصید و ...
 گوشه‌ای نشسته بودم و خودخوری می‌کردم؛ ولی چیزی نمی‌گفتم که توهین به خواسته دیگران یا بی‌احترامی تلقی نشود و لیلا نامزدم اصلا برایش مهم نبود که من در چه حالی هستم!

نرقصیدن من بهانه‌ای شد تا مادرزنم کینه به دل بگیرد و با رفتارهایش عذابم بدهد. اولین کار آن‌ها مسافرت خانوادگی بیست‌روزه بدون اطلاع من بود و هرچه زنگ می‌زدم، رد تماس می‌دادند.

متاسفانه مادرهمسرم از روز اول جلوی پای ما سنگ می‌انداخت. هر عید و مناسبتی که فرا می‌رسید، مرا خون جگر می‌کرد و می‌گفت باید کادوی گران‌قیمت و ریخت‌وپاش آن‌چنانی کنی. کارم به جایی رسیده بود که از عهده خرج‌ومخارج لوازم آرایشی و هزینه‌های سنگین سالن آرایش و زیبایی نامزدم برنمی‌آمدم. خسته شده‌ام. اگر تا حالا چیزی نگفته‌ام، به‌خاطر احترام پدرم بود؛ چون نامزدم دختر دوست قدیمی‌اش بود و او برایم انتخاب کرده است. اما حالا دست‌به‌دامان مرکز مشاوره شده‌ام. با این وضعیت نمی‌توانم ادامه بدهم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

نرگس محمدی از زندان به بیمارستان منتقل شد

فوری / انفجار بزرگ در پایگاه موشکی + فیلم

افزایش شدید قیمت مسکن در تهران طی دو ماه

مرد فداکار، کودک را نجات داد و خودش غرق شد / در کردستان رخ داد !

این مرد مُرده 12 سال بعد زنده شد! / داستانی باورنکردنی + عکس

عروسک هیتلردر88 سالگی درگذشت!/ این زن را بهتر بشناسید+عکس

ماجرای ازدواج عاشقانه سیاه پوست 27 ساله با مادربزرگش+عکس

زنی که طلاق می خواست راز آتش سوزی در پاساژ را لو داد + عکس

این مرد را می شناسید ؟ / اجاره نشین ها نقره داغ شدند! +عکس

شیدا 15 ماهه تنهاداخل ماشین بودکه دزدپشت فرمان نشست/درمشهد رخ داد

رها شدن نوزاد 3 ماهه در تبریز / نامه مادر نوزاد اشک همه را در آورد! + عکس

زنم سحر بی حجاب شد و حالا با یکی از دوستان صمیمی ام ارتباط دارد!

کدخبر: 224602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟