رویا به خاطر ارسال پیام مرگ برای پسر مورد علاقه اش دستگیر شد / این پسر خود را دار زد + عکس

به گزارش آرشیو رکنا،  ماموران کلانتری در جریان مرگ خودخواسته پسر جوانی در خانه اش قرار گرفتند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی همراه بازپرس برای تحقیقات ویژه در صحنه جرم حاضر شوند.
ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که این جوان با طناب داری خود را حلق آویز کرده و خانواده اش پس از حضور در خانه با جسد پسرشان روبرو شده اند.
پس از چند روز از ماجرای مرگ خودخواسته پسر جوان خانواده وی با حضور در دادسرا از دختر مورد علاقه پسرشان که باعث این خودکشی شده شکایت کردند.
پدر این قربانی به بازپرس گفت: پسرم به دختر جوانی علاقه داشت و تصمیم داشتند تا با هم ازدواج کنند و پس از ماجرای خودکشی، گوشی پسرمان را بررسی کردم و متوجه شدیم پسر و دختر جوان از قبل برنامه ریزی کرده بودند تا با هم در یک روز دست به خودکشی بزنند.
وی افزود: دختر جوان با صحنه سازی دروغین عکس تیغ تیزی را برای پسرم فرستاده و با صحنه سازی نشان داده که رگ دستش را زده است و پسرم با این تصور طناب داری را در خانه درست کرده و عکسش را برای دختر مورد علاقه اش ارسال کرده و سپس با دستور همزمان با دختر جوان دست به خودکشی زده است و این در حالی است که دختر جوان دست به خودکشی نزده و عامل مرگ پسرمان است.
این پدر به بازپرس پرونده گفت: بعد از فوت پسرمان فهمیدیم دراین 8 سال که پسرم با دختر جوان در ارتباط بوده پسر دیگری با این دختر دوست بوده و در مراسم سوم عزاداری پسرم متوجه شدیم دختر جوان به عقد پسر جوانی در آمده است.
در این مرحله بازپرس با بررسی گوشی موبایل پسر جوان دستور داد تا دختر جوان به دادسرای احضار شد.
رویا دختر جوان به بازپرس گفت: پسرجوان همیشه مرا تهدید به خودکشی می کرد و چون به او علاقه داشتم این رفتارش مرا آزار می داد و روز حادثه وقتی عکس طناب دارش را فرستاد برای اینکه به او ثابت کنم دوستش دارم و دست از این کارها بردارد عکس دستم را که رگش را بریده بودم فرستادم تا شاید به خاطر علاقه ای که به من دارد مانع کارش شوم.
وی افزود: در پیامهایم اصرار داشتم تا دست از این کار بردارد اما بی فایده بود و او با یک خداحافظی دیگر به پیامهایم پاسخ نداد تا از دوستانش شنیدم خودکشی کرده است.
بنا به این گزارش، بازپرس دستور بازداشت دختر جوان را با قرار وثیقه صادر کرد و پرونده طبق ماده 15 جرائم رایانه ای تحت بررسی قرار گرفته است.
قانون ماده 15 جرائم رایانه ای
هرکس از طریق سامانه های رایانه ای یا مخابراتی یا حامل های داده مرتکب اعمال زیر شود، به ترتیب زیر مجازات خواهد شد:
الف) چنانچه به منظور دستیابی افراد به محتویات مستهجن، آنها را تحریک، ترغیب، تهدید یا تطمیع کند یا فریب دهد یا شیوه دستیابی به آنها را تسهیل نموده یا آموزش دهد، به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون (5.000.000) ریال تا بیست میلیون (20.000.000) ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
ارتکاب این اعمال در خصوص محتویات مبتذل موجب جزای نقدی از دو میلیون (2.000.000) ریال تا پنج میلیون (5.000.000) ریال است.
ب) چنانچه افراد را به ارتکاب جرائم منافی عفت یا استعمال مواد مخدر یا روان گردان یا خودکشی یا انحرافات جنسی یا اعمال خشونت آمیز تحریک یا ترغیب یا تهدید یا دعوت کرده یا فریب دهد یا شیوه ارتکاب یا استعمال آنها را تسهیل کند یا آموزش دهد، به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون (5.000.000) ریال تا بیست میلیون (20.000.000) ریال یا هر دو مجازات محکوم می شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی شوهرم وارد خانه شد، پسر جوان را در کمد لباس ها پنهان کردم!

آرش مرا خام کرد و جای خلوت برد / فهیمه 18 ساله همه چیز را باخت!

رییس کارخانه هر سال یکی از کارمندان زن را صیغه می کرد / فریبا 26 ساله هم به دام او افتاد

مبینا چه رازی را از خواستگارش پنهان کرد؟! / داماد وقتی فهمید زن دوم گرفت!

زن همسایه حرف‌های تحریک‌کننده‌ای می زد و من به خانه اش می رفتم!

زن صیغه ای که شوهر دومش را زنده زنده سوزاند + گفتگو و عکس

خانه فوتبالیست معروف را دزد زد / او در اردوی تیم ملی است +عکس

عطا از من سو استفاده کرد و با دختری دیگر ازدواج کرد

خلبان ماهر ترجیح داد در خیابان شلوغ فرود بیاید!+فیلم

اقدام کثیف یک پسر با زن جوان هنگام رساندن او به بیمارستان

سگ‌های وحشی زنی را زنده زنده خوردند + عکس

پارتی های شبانه مختلط تنها بخشی از ولگردی های شبانه مان بود!

 

کدخبر: 192437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟