داستان عجیب برای رها کردن جسد یک جوان در جاده جاجرود+عکس متهم در دادسرا

به گزارش رکنا : ساعت 9 شامکاه 5 تیرماه سرنشینان خودروهای عبوری در جاده جاجرود با جسد پسر جوانی که از بینی و دهانش خون جاری بود روبرو شدند و خیلی زود ماجرای این کشف جسد به ماموران پلیس پایتخت مخابره شد.
بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنای در صحنه جرم حاضر شدند و تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که جوان 25 ساله پس از مرگش در این محل رها شده و کارشناسنان پزشکی قانونی احتمال دادند که این جوان بر اثر مسمویت ناشی از مواد مخدر به کام مرگ فرو رفته است.
در این مرحله جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت مرموز و فردی که جسد را در جاده رها کرده کلید زده شد.
تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه پدر قربانی در شهر مشهد شناسایی شد و وی ادعا کرد که چندی پیش پسرم به خاطر اختلافاتی که با من داشت از خانه خارج شد و متوجه شدم برای کار و زندگی به تهران سفر کرده است.
کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که پسر جوان - علیرضا - آخرین بار با مرد میانسالی که یک کارگاه مبل سازی دارد در تماس بوده است.
همین کافی بود تا ماموران برای دستگیری مظنون اصلی پرونده وارد عمل شوند و در این مرحله مرد میانسال که امیر نام دارد به پلیس آگاهی تهران احضار شد.
امیر 62 ساله وقتی دید به پلیس آگاهی تهران احضار شده روز 19 تیرماه پای در اداره 10 پلیس آگاهی تهران گذاشت.
این مرد که در برابر اتهام قتل پسر جوان قرار گرفته بود لب به اعتراف گشود و گفت: یک کارگاه مبل سازی دارم و بارها به جوانان خیابانی که جایی برای خواب ندارند پناه دادم که بعضی اوقات این مردان افیونی پس از سرقت از کارگاه ام پا به فرار گذاشته اند اما هیچ وقت این اقدامات مانع کمک هایم نشده است.
وی افزود: چندی پیش در فضای سبز جلوی خانه ام در تهرانپارس با پسر جوانی که چند شب روی صندلی پارک می خوابید آشنا شدم و از من خواست تا برای پیدا کردن کار و سرپناه کمکش کنم.
امیر گفت: جوان 25 ساله ادعا کرده بود پدرش شیشه ای است و به خاطر اختلافاتی که با پدرش داشته به تهران سفر کرده است.
خیلی زود به او اطمینان کردم و خواستم برای زندگی مدتی را در زیر زمین خانه ام باشد به همین خاطر ساعت 12 شب بود که او را به خانه ام دعوت کردم.
پسر جوان در زیر زمین خانه بود و من در کنار خانواده ام در طبقه اول ساختمان بودم و چندباری برای سرکشی به زیرزمین رفتم و دیدم که پسر جوان بیدار است اما صبح ساعت 8 وقتی قصد داشتم به محل کارم بروم به سراغ پسر جوان رفتم که دیدم روی زمین افتاده است.
هرچه صدایش کردم بی نتیجه بود که دیدم دهان وبینی اش خونریزی کرده به همین خاطر شوکه شدم و بدون اینکه اهالی ساختمان متوجه این اتفاق بشوند او را داخل خودروی پرایدم گذاشته و یک پارچه روی او انداختم و به سمت جاده جاجرود رفته و جسدش را در حاشیه جاده رها کردم.
این مرد ادامه داد: چون چندی قبل پسرم به خاطر سکته مغزی فوت کرده بود و تازه آرامش به خانه مان بازگشته بود و نمی خواستم این اتفاق که در آن هیچ نقشی نداشتم دوباره شرایط خانه را به هم بریزد و به همین خاطر جسد پسر جوان را در کنار جاده رها کردم و پلیس حرفی نزدم.
امیر در پایان گفت: احتمال می دهم علیرضا به خاطر استعمال مواد مخدر به کام مرگ فرو رفته باشد و در این ماجرا من هیچ نقشی نداشتم.
بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذراز شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران در این مرحله دستور بازداشت موقت امیر را صادر کرد و تحقحیقات پرونده در انتظار نظریه پزشکی قانونی و مشخص شدن علت مرگ پسر جوان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟