اعتراف 2 زن به دزدی های میلیاردی از جشن های عروسی / این دو  میهمان ناخوانده بودند

سرهنگ "حسین رضایی" رئیس پلیس آگاهی استان یزد اظهار داشت: با توجه به اعلام سرقت طلاجات بانوان از تالار های عروسی در شهر یزد اموران دایره سوم اداره مبارزه با سرقت به بررسی موضوع پرداختند. وی گفت: پلیس آگاهی با استفاده از ماموران نسوان و با کمک مالباختگان و برگزارکنندگان جشن عروسی به بررسی و بازنگری فیلم های مربوط به دوربین های مداربسته مکان های سرقت پرداخت که تمامی طرفین مراسم ها از هویت دو خانم جوان ابراز بی اطلاعی کردند. رضایی ادامه داد: ماموران پلیس با به دست آوردن تصاویری از مظنونین، به آلبوم متهمان سابقه دار مراجعه و موفق شدند که خانم "م.م" 30 ساله و خانم "ر.ج" 24 ساله دارای سابقه کیفری را شناسایی کنند. وی ضمن اشاره به انجام کار اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان و دستگیری آنها گفت: متهمان در اداره پلیس به 24 فقره سرقت طلاجات بانوان از تالارهای مختلف در شهر یزد و فروش این اموال مسروقه به مبلغ دو میلیارد ریال به مالخر اعتراف کردند.
سرهنگ رضایی در خصوص شیوه و شگرد این دو خانم سارق نیز گفت: متهمان با حضور در تالارهای عروسی شهر یزد به اتاق های مربوط به وسایل بانوان مراجعه و اقدام به سرقت طلاجات و وسایل با ارزش از کیف بانوان کرده و در فرصتی مناسب از محل متواری می شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان در خاتمه از شهروندان خواست هنگام مراجعه به تالارها و حضور در مراسم های مختلف نسبت به نگهداری اموال باارزش خود در مکانی امن و نزد خودشان اقدام کنند برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟