زن سوم شوهرم بودم و برای انتقام با برادر هوویم ارتباط شیطانی گرفتم!

به گزارش خبرنگار رکنا ، مرد ورشکسته که برای پرداخت بدهی هایش در ازای 3 میلیون تومان پول نقد، 10 میلیون تومان سفته به یک نزول خوار دو زنه به نام «محمود» داده بود، وقتی نتوانست بهره پولش را بپردازد، در دوراهی قربانی کردن زندگی دختر 20 ساله اش و رفتن پشت میله های زندان و آوارگی خانواده اش، به عقد دخترش رضایت داد و او را به حجله سیاه طلبکار طماعش فرستاد.
«سحر» که دختری درسخوان بود با این تصمیم پدر بدون هیچ مراسمی مانند یک برده با بقچه لباسی به خانه محمود خان رفت و زیر نگاه های سنگین هووی 38 ساله و فرزندانش زندگی ساده ای را در یکی از اتاق های خانه همسرش شروع کرد. این دختر که مجبور بود برای در امان ماندن از خشم شوهر، دستورات هوویش را مو به مو اجرا کند در حالی که 5ماهه باردار بود با ضعف بدنی شدید مواجه شد اما از مرگ نجات یافت.
زندگی در خانه مخوف محمود خان و دوری از خانواده، سحر را بارها تا مرز خودکشی پیش برد اما هر بار به شکلی منصرف می شد تا اینکه برادر هوویش به او ابراز علاقه کرد. با وجودی که سحر می دانست شاهین، با چرب زبانی سعی در فریب او دارد اما از آنجا که او تنها کسی بود که به او محبت می کرد، دل بسته اش شده بود.
این احساس هر روز بیشتر می شد و در مقابل، رفتارهای سرد و خشن محمود خان نیز زن جوانش را به انزجار رسانده بود. 9 ماه بارداری سخت سحر گذشت و دخترش ستاره به دنیا آمد. سختی های زندگی تازه شروع شده بود. او که به هر طریقی بود می خواست دخترش را خوشبخت کند و به شاهین اطمینان کرده بود وقتی فهمید برادر هوویش نیز دل به دختر بزرگ محمودخان داده و او تنها طعمه ای شده تا این پسر بتواند به خواسته اش برسد و به این خانواده نزدیک شود، تصمیم سختش را عملی کرد و در یک روز گرم تابستان در حالی که همه در خواب عصرگاهی بودند و هیچ کس به او توجهی نداشت در تصمیمی سخت به زندگی خود و دخترش پایان داد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بی شرمانه‌ترین تمارض جام جهانی ۲۰۱۸ را کدام بازیکن انجام داد؟ + عکس

عروس 15 روزه بودم که مچ شوهرم را در اتاق خواب خواهرم گرفتم!

ماموریتی برای شیطان/ جوان‌ترین قاتل چگونه 3 تن را قربانی شیطان کرد + عکس

گفتگو با مرد شیطان صفتی که 5 زن ثروتمند تهرانی را به دام انداخت

زنان روسی به دنبال باردار شدن فوتبالیست‌ ها در جام جهانی!

فرار عجیب داماد از حجله 2 عروس / او همزمان با 2 دختر ازدواج کرده بود + تصاویر

ازدواج سیاسی یک جاسوس / جزئیاتی از جاسوسی وزیر اسرائیلی برای ایران

جزئیات تازه از شناسایی 5 دختر ایرانشهری که آزار دیده اند

شوهرم با وسوسه های هایده دوست من به خلوتگاه او رفت!

شنای مرگبار 3 دختر نوجوان در بیرجند

گفتگو با مهندس جوان که در یک قدمی اعدام بخشیده شد

طلاق به‌ خاطر دستپخت دخترخاله / مهران به دردسر افتاد!

باردار شدن دختر 16 ساله در سفر به دوبی / مادرم مرا در اختیار یک مرد در هتل گذاشت!

زن سوم شوهرم بودم و برای انتقام با برادر هوویم همخوابی کردم!

 

کدخبر: 191640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟