به گزارش رکنا، چندی پیش رهگذران با فریادهای کمک کمک مردی روبرو شدند که با پسر جوانی گلاویز شده بود.
خیلی زود چند مرد به کمک مرد میانسال رفته و مشخص شد که پسر جوان قصد زورگیری از این مرد را داشته و همین کافی بود تا با زمینگیر کردن پسر جوان تیمی ازماموران پلیس به محل حادثه در میدان آزادی حاضر شوند.
ماموران در تحقیق از مرد میانسال پی بردند که پسر جوان، همدست دیگری هم داشته و این در حالی بود که جوان زورگیر اصرار داشت که طعمه اش دورغ پردازی می کند.
در این مرحله ماموران خیلی زود با راهنمایی مرد میانسال همدست این جوان زورگیر را  دستگیر کردند.
2 پسر جوان که اصرار بر بیگناهی داشتند ادعا کردند برای پیدا کردن کار از شهرشان به تهران آمده اند  و روز حادثه قصد داشتند برای گچ کاری به ساختمان نیمه کاره ای بروند که در میدان آزادی گم شده اند.: چون تهران را بلد نبودند به سراغ مرد میانسال رفته واز او خواسته اند تا راهنمایی شان کند که با پیشنهاد شرم آوری روبرو شده اند.
یکی از پسران گفت: مرد میانسال وقتی دید ما مسافر هستیم ادعا کرد که به تنهایی زندگی می کند و از ما خواست تا برای یک رابطه شوم به خانه اش برویم.
وی افزود: تا به حال با این صحنه روبرو نشده بودم و وقتی با پیشنهاد این مرد روبرو شدیم شوکه شدم و از خجالت عرق شرم روی پیشانی ام جمع شد  خواستم زودتر از محل دور شویم اما مردمیانسال دست دوستم را گرفت و اصرار داشت که همراهش به خانه اش برویم.
این جوان مسافر گفت: ترسیده بودم و پا به فرار گذاشتم اما دوستم در چنگال مرد میانسال گرفتار شده بود که با هم درگیر شدند و در این لحظه مرد میانسال شروع به داد و فریاد کرد و مردم دوستم را به عنوان زورگیر دستگیر کردند.
بدین ترتیب با ادعای 2 جوان کارگر تحقیقات برای صحت حرفهای آنها آغاز شد و ماموران پی بردند که مرد میانسال اختلال جنسی دارد و سعی داشته 2 پسر را به خانه اش بکشاند تا با آنها رابطه شومی را به اجرا برساند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

شوهرم از 6 مرد پول گرفت و آن ها را یکی یکی به اتاق خوابم فرستاد!

عاقبت بی حیایی مادر و دختر منحرف با 2 دختر دانش آموز + عکس

احسان شوهر بی حیایم همزمان با 2 زن دیگر همخوابی می کرد!

عکس های ناجور مژگان در تلگرام دردسر داشت / تمجید های مرد ناشناس وسوسه ام کرد

نغمه 33 ساله ام از تن فروشی متنفرم!

این مرد سر مادرش را از ته بریدو به سوپرمارکت برد تا بفروشد + عکس

کبودی های بدن زن خائن او را نزد شوهرش لو داد! + عکس

زن ارسنجانی با روشی عجیب خائن بودن شوهرش را ثابت کرد!

دستگیری خواننده زن ترکیه ای بخاطر بازی در یک فیلم ! + تصویر

مرگ تلخ قاری مشهور قرآن در حال تلاوت سوره "ملک"+فیلم و عکس

مریم مرا به خانه اش برد و شوهرش در برابر دوربین به من تجاوز کرد + عکس

 

کدخبر: 191485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟