شراره 25 ساله پسرهای نوجوان را عاشق خودش می کرد!

هفته گذشته زنی با مراجعه به پلیس فتا گفت: از مدت‌ها پیش رفتار پسر 15 ساله ام تغییر کرد. او همیشه در اتاقش بود و تا نیمه‌های شب با تلفن همراهش بازی می‌کرد. به رفتارش مشکوک و با بررسی تلفن همراهش متوجه شدم، او چند روز قبل با دختری که ده سال از خودش بزرگ‌تر است، در کافی نت دوست شده و ارتباطشان شکل گرفته است. آنها در واتس آپ با هم چت می‌کردند که دختر جوان پس از فریب پسرم، از او عکس‌های شخصی گرفت. بعد هم با تهدید مدعی شده بود اگر پسرم دو میلیون تومان نپردازد، عکس‌ها را منتشر می‌کند.
پس از این شکایت ماموران به تحقیق از پسر نوجوان پرداختند که او اظهارات مادرش را تائید و عنوان کرد: برای این که دختر جوان عکس‌ها را منتشر نکند، موضوع را به کسی نگفتم و به‌دنبال تهیه پول بودم. او تهدید کرده بود عکس‌ها را برای پدر و مادرم ارسال می‌کند.
ماموران تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری متهم آغاز کرده و کارشناسان پلیس فتا با ردیابی تخصصی متوجه شدند، دختر 25 ساله به نام شراره چند پسر نوجوان دیگر را هم فریب داده و برای منتشر نکردن عکس‌های آنها، اخاذی کرده است.
 متهم طی یک عملیات اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد . او در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد.
تحقیقات نشان داد، متهم پس از دوستی با طعمه هایش، اعتماد آنها را جلب می‌کرد و از پسران عکس می‌گرفت. بعد هم نقشه اخاذی را اجرا می‌کرد.
وی به خانواده‌ها توصیه کرد: همان‌گونه که فرزندان خود را از مزایای شبکه‌های اجتماعی آگاه می‌سازید و اجازه استفاده از این گونه شبکه‌ها را به آنها می‌دهید، آنان را از مشکلات این شبکه‌ها نیز مطلع کنید تا چنین اتفاقاتی دامنگیر زندگی تان نشود . براحتی به اشخاص اعتماد نکرده و عکس‌های شخصی خود را ـ که یک دنیا ارزش و آبرو پشت آن است ـ با اراده خود و براحتی در اختیار افراد به ظاهر دوست قرار ندهید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سرنوشت تکاندهنده دختر زیبای ایرانی + تصاویر و جزییات

یک زن زیبای ایرانی میهمان ویژه عروسی سلطنتی انگلیس + عکس

نقشه برای تصاحب دختر ایرانی در حجله شیخ نشین میلیاردر + جزئیات

فیلم لحظه به لحظه قتل/ وحید مرادی چطور درمهمانی حسین دست به چاقوشد؟

فوری / پلیس تهران حساب بانکی ۴ هنرپیشه و فوتبالیست معروف را مسدود کرد

مرد بی رحم به نازنین دختر 13 ساله دوست صمیمی اش هم رحم نکرد! / او به شلاق و تبعید محکوم شد

شراره 25 ساله پسرهای نوجوان را عاشق خودش می کرد!

وحشت از فرار 3 مرد خطرناک از زندان + عکس

فرزند مجری معروف تلویزیون به دنیا آمد+عکس

نقشه کثیف پسر جوان برای مادر دوست صمیمی اش

دکتر بی رحم بچه‌اش را در شکم زنش کشت + عکس

راز 8 ساله یک زن که هنگام ماموریت شوهرش زایمان کرد / رویا آزمایش هم داد ولی شوهرش قبول نکرد + عکس

کدخبر: 191412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟