نقشه شوم نمایشگاه‌دار خودروهای خارجی برای 4 دختر

اوایل تیر امسال دختر جوانی با حضور در پلیس فتای استان خراسان‌رضوی از مردی به اتهام کلاهبرداری 15 میلیون تومانی شکایت کرد.
شاکی به افسر تحقیق گفت: یک ماه قبل در اینستاگرام با جوانی خوش‌تیپ آشنا شدم که مدعی بود خانواده‌ای پولدار و با نفوذ دارد. خودش هم صاحب یک نمایشگاه خودرو بوده و در زمینه واردات خودروهای گران‌قیمت خارجی با ارز دولتی فعالیت دارد. او گفت اگر بخواهم، می‌تواند با توجه به سهمیه دولتی که در اختیار خانواده‌اش است، یکی از خودروهایی را که وارد می‌کند، با قیمت پایین‌تر به من بفروشد.
وی افزود: مرد جوان مدام با عکس‌هایی که از خود همراه افراد بانفوذ و خودروهای مدل بالا منتشر می‌کرد و نیز با گفته‌های دروغین مرا شیفته خود کرده بود. چند بار هم که در بوستان و کافی‌شاپ مشهد با او قرار ملاقات داشتم، او با پوشش آراسته و هر بار با خودروی گران‌قیمت به محل قرار آمد. فریب گفته‌هایش را خوردم و 15 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به او دادم. قرار شد زمانی که او خودرو را وارد کشور کرد، بقیه پول را پرداخت کرده وخودرو را از او تحویل بگیرم اما دیگر از او خبری نشد. اینستاگرامش را حذف کرد و گوشی تلفن همراهش هم خاموش بود.
همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری مرد کلاهبردار ادامه داشت تا این که چهار دختر جوان دیگر هم با حضور در پلیس فتا ی استان خراسان رضوی، از مرد کلاهبردار شکایت کردند. متهم از آنها نیز به بهانه فروش خودرو 10 تا 15 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود.
جست‌وجو‌ها ادامه داشت تا این‌که روز‌های پایانی هفته گذشته مخفیگاه او در یکی از محله‌های شهر ایلام شناسایی شد. ماموران فتای استان خراسان رضوی با هماهنگی قضایی به این شهر اعزام شده و او را دستگیر کردند .
در بازرسی از مخفیگاه متهم، دو کارت ملی جعلی که عکس وی در آن ثبت شده بود، همراه 20 عدد سیمکارت تلفن همراه اعتباری که با مدارک جعلی آن را خریده و در کلاهبرداری‌هایش از آن استفاده می‌کرد، کشف شد.
متهم با انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی در بازجویی به کلاهبرداری سریالی ازدختران جوان اعتراف کرد و گفت: ابتدا در اینستاگرام عکس‌های خودم را با پوشش آراسته کنار خودروهای گران‌قیمت خارجی منتشر و وانمود می‌کردم نمایشگاه دارم، خانواده‌ام با نفوذ و پولدارند و علاوه بر آن در واردات خودروهای خارجی و گران‌قیمت فعالیت می‌کنم. در شهرهای شیراز، اراک و شهرهای استان مازندران هم به شیوه‌ای مشابه از دختران کلاهبرداری کرده‌ام.
سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: با اعتراف متهم کلاهبردار مشخص شد او تحت تعقیب پلیس شهرهای دیگر است. تحقیقات از او برای کشف جرایمش ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

منبع: جام جم

اخبار زیر را از دست ندهید:

شوهرم نصف شب مرا با سر و صورت خونی از خانه بیرون انداخت و...

نقشه حیله گرانه خانم دکتر برای تاجران بازار

اقدام شرم آور یک مرد جوان با همسر وفادار و فداکارش

پسر چرب زبان پس از اقدام شومش همه پول های زن مطلقه را دزدید

شوهر بی نوا در اتاق خواب را به روی همسر و مرد غریبه قفل کرد / دوستان مرد کثیف زودتر از پلیس رسیدند و...



اخباری که شاید از دست داده باشید:

2 پسر به مدت 2 سال بازیچه هوسرانی یک زن بودند+عکس زن هوسران

اقدام زشت زن بیوه با تازه داماد ساعتی پس از شب عروسی

ازدواج عجیب جوان تهرانی با دوخواهر / یکی از دو زن به دادسرا شکایت کرد

کدخبر: 191401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟