وقتی زندان بودم زنم رها شده بود! /  وقتی او در کنار مرد پولدار دیدم، دنیا روی سرم خراب شد +عکس

این ها بخشی از اعترافات مرد 32 ساله ای است که به اتهام قتل همسرش دستگیر شد.
او پس از تفهیم اتهام توسط قاضی مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد و در حالی که مدعی بود همسرش به او خیانت کرده است لب به اعتراف گشود و گفت: از مدتی قبل با زن جوانی آشنا شده بودم و با او ارتباط داشتم اما روزی همسر آن زن متوجه ماجرا شد و بدین ترتیب من توسط نیروهای انتظامی دستگیر و به حکم قاضی روانه زندان شدم.
حدود 2 ماه در زندان بودم و با سپردن وثیقه آزاد شدم تا در دادگاه محاکمه شوم.

متهم این پرونده جنایی ادامه داد: من با خودروی نیسان کار می کردم و یک خودروی سواری سمند هم برای همسرم خریده بودم تا با آن فرزندانم را به مدرسه ببرد ولی او با خودرو مسافرکشی می کرد و همین موضوع مرا آزار می داد.
حتی شبی خیلی دیر به خانه آمد و در پاسخ به اعتراض من گفت: مسافری را به شهرستان قاین بردم که دیر شد!! همین موضوع به اختلافات خانوادگی بین ما منجر شد تا این که پس از آزادی از زندان نسبت به همسرم سوءظن پیدا کردم.
او در شبکه اجتماعی تلگرام با مرد غریبه ای آشنا شده بود و مدام برایش پیامک های عاشقانه و تصاویر زننده ارسال می شد. اختلافات خانوادگی ما به خاطر این موضوع شدت گرفت تا این که عصر روز حادثه با همسرم که منزل پدرش بود تماس گرفتم و عنوان کردم که می خواهم برای گرفتن برخی از مدارک مانند گواهینامه ام به خانه پدرش بروم! اما وقتی به نزدیکی منزل پدر همسرم رسیدم ناگهان همسرم را داخل یک خودروی مشکی گرانقیمت دیدم که مرد غریبه ای نیز در کنارش بود با سرعت به طرف آن ها رفتم و همسرم را از خودرو بیرون کشیدم اما آن مرد غریبه از محل فرار کرد.
قصد داشتم همسرم را به کلانتری تحویل بدهم اما او نمی آمد تا این که او را سوار خودرو نیسان کردم و به طرف جاده به راه افتادم. در بین راه مشاجره ما در حالی بالا گرفته بود که گوشی تلفن همسرم مدام زنگ می خورد و من او را مجبور کردم تا به تماس گیرنده پاسخ بدهد.
گوشی او را روی آیفون گذاشتم و وقتی فهمیدم با تماس گیرنده ارتباط دارد، خودرو وانت را متوقف کردم و او را از داخل خودرو به حاشیه جاده انداختم. روسری را دور گردنش پیچاندم و محکم فشار دادم. وقتی جان سپرد، جسدش را با وانت به سمت کوه ها بردم. هوا تاریک بود و من نمی توانستم جسد را دفن کنم این بود که جسد او را بالای کوه رها کردم و روز بعد مقداری خاک کشاورزی داخل وانت ریختم و جسد را در کوه دفن کردم.
پس از اعترافات صریح متهم در بازسازی صحنه قتل و تشریح چگونگی وقوع جنایت، قاضی دستور بازداشت موقت وی را صادر کرد و بدین ترتیب این مرد 32 ساله روانه زندان شد تا این پرونده جنایی دیگر مراحل قانونی خود را طی کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات حمله خونین 5 روزه خوار با چاقو به یک طلبه ناهی از منکر در اهواز

خواهر سرمربی سابق پرسپولیس درگذشت

واکنش دادستان کل کشور به درخواست کمپین بازگشت بهروز وثوقی به ایران

رسوایی دختر جوان چند ساعت قبل از مراسم عقد با امیر!

مرگ دردناک و غم انگیز زهرا دختر جوان در صف توزیع کارت کنکور

رفتار زشت خواننده معروف پس از طلاق از شوهرش دردسر ساز شد +عکس

مامور پلیس کودک 7 ماهه را در مقابل چشمان مادرش آزار داد! +عکس

جوان 35 ساله ایرانی به خاطر اجاره دادن خانه های لوکس به گنگسترهای امریکایی دستگیر شد

از وقتی که در سالن زیبایی با ساناز آشنا شدم ارتباط با پسرهای بی بند و بار شروع شد

اعدام مرد جوانی که به زن دوستش نظربد داشت

مال حرام زنم را از من گرفت!

ناصر دست از سر نوعروس بر نمی داشت / او سمیه را در محل کارش دیده بود!+عکس

التماس های زن جوان مرا بیشتر تحریک می کرد / گفتگو با جوانی که مسافر زن را به خلوتگاه می برد + عکس

 

کدخبر: 191381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟