به گزارش رکنا، مردی با مراجعه به کلانتری از ماجرای گرفتار شدن در دام مرد فریبکاری که به مسافر فریبکارش خبر داد.
بدین ترتیب بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 34 دستور داد تا تیمی ازماموران اداره 5 پلیس Police آگاهی تهران برای ردیابی عامل این سرقت Stealing وارد عمل شوند.
کارآگاهان در گام نخست طعمه سارق فریبکار را هدف تحقیق قرار دادندو وی به ماموران گفت: ساعت 3 ظهر بود که با خودروی پرایدم مسافرکشی می کردم که مرد مسافری را که در کنار خیابان ایستاده بود سوار بر خودرویم کردم.
وی افزود: مرد جوان وقتی سوار شد خواست تا به صورت دربستی او را تا امام زاده حسن برسانم.
این مرد ادامه داد: در مسیر بودیم و مرد مورد اعتمادی به نظر می رسید و 2 بار اقدام به خرید آبمیوه کرد که پس از 2 باراصرار با توجه به اطمینانی که به مسافر جوان کرده بودم یکی از آبمیوه ها را خوردم و بعد از آن دیگر هیچ چیز یادم نمی آید.
وقتی به هوش آمدم متوجه به سرقت رفتن کارت عابربانک، پول، گوشی موبایل و همه وسایلم شدم و تازه فهمیدم در دام چه مرد شیادی گرفتار شده ام.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات به بررسی تراکنش های حساب بانکی طعمه مسافر فریبکار را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد که در چند نوبت نزدیک به 8 میلیون تومان از حساب بانکی این مرد پول برداشت شده است.
در این مرحله ماموران به محل های برداشت پول که چند مغازه در مراکز تجاری مختلف بود رفته و در بررسی دوربین های مداربسته این مغازه ها تصویر دزد The Thief جوان را به دست آوردند.
تیم پلیسی با در دست داشتن تصویر سارق فریبکار به تحقیق در میان آلبوم مجرمان سابقه دار پرداختند و خیلی زود رضا 40 ساله که یکی از سابقه داران قدیمی است که از سن 16 سالگی وارد دنیای تبهکاری شده و آخرین دستگیری اش سال 94 بوده است.
همین سرنخ کافی بود تا ماموران با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه این سارق حرفه ای را در منطقه ملارد کرج ردیابی کنند و روز 30 تیرماه امسال در عملیاتی غافلگیرانه رضا دستگیر شد.
ماموران در بررسی مخفیگاه رضا وسایل سرقتی زیادی را به دست آوردند و با کشف پودرهای مرموز مشخص شد این مرد برای بیهوش کردن طعمه هایش از این پودرها استفاده می کند.
رضا که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت به ماموران گفت: روز حادثه Incident ساعت 4 ظهر بود که در نقش مسافر دربستی سوار بر خودروی طعمه ام شدم و در مسیر که به سمت امام زاده حسن می رفتیم ابتدا جلوی یک سوپر مارکت ایستادیم و برای خودم و راننده پراید آبمیوه خریدم اما آنها را مسموم نکردم و پس از خوردن آبمیوه ها به سمت امام زاده حسن حرکت کردیم.
وی افزود: وقتی دیدم طعمه ام به من اعتماد دارد دوباره از وی خواستم توقف کند و آبمیوه بخرم که در این مرحله آبمیوه را با پودری که همراهم بود مسموم کرده و به راننده پراید دادم.
وقتی به امام زاده حسن رسیدیم از راننده خواستم در کنار خیابان پارک کند و به بهانه اینکه منتظر یکی از دوستانم هستم تا وسایلی برای من بیاورد و در این مدت صبر کردم تا راننده بیهوش شود که پس از آن اقدام به سرقت و پا به فرار Escape گذاشتم.
رضا درباره سرنوشت زندگی اش گفت: 13 سال داشتم که اعتیاد پیدا کردم و ابتدا تریاک مصرف می کردم اما 5 سال است که به مواد صنعتی شیشه معتاد Addicted شده ام.
2 سال پیش با دختر جوانی ازدواج کردم و 2 ماه دیگر بچه ام به دنیا می آید که فکر می کنم زمان تولدش در زندان Prison باشم.
وی افزود: هر پولی به دست می آوردم برای تفریح و کشیدن مواد در کنار دوستانم در جاده شمال کشور خرج می کردم و زندگی ام را به تباهی گذراندم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / نیوشا ضیغمی مادر شد +عکس

وحید مرادی اعدام می شود / مادر مقتول خواستار شد + فیلم و عکس

فوری / هواپیما ربایی در آسمان ایران / فرد مهاجم مسلح است

سگ هار در اصفهان 3 کودک را پاره پاره کرد

بازیگر خوش تیپ سعودی از کشور اخراج شد / او باعث اغوای زنان می شد + عکس

5 ساعت تجاوز به دختر 15 ساله توسط 2 پسر / دختر مُرد!+عکس دختر و متجاوزان

پریا 17 ساله ام در خانه فساد شب ها را صبح می کنم! + سرنوشت تلخ

گاف بزرگ نماینده مجلس در تلفظ یک واژه انگلیسی + فیلم

دعوای زنانه منشی با دختر جوان با لنگه کفش در کلینیک زیبایی! + عکس

فیلم برداری از صحنه رفتار حیوانی پسر تهرانی با دختر دانشجو

این پسر جوان را می شناسید / او در خیابان خلوت تهران به دختر جوان تجاوز کرد + عکس

کدخبر: 191114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟