پرستار اتاق عمل به عنوان جراح زیبایی زنان را در مطب جراحی می کرد! +عکس

 فردی با مراجعه به دادسرا و طرح شکایتی عنوان داشت که خانمی با دایر کردن مطب پزشکی اقدام به انجام عمل جراحی کاشت مو جعل عنوان پزشکی برای وی نموده اما در ادامه متوجه شده است که این خانم فاقد هرگونه تخصص لازم در این خصوص است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جعل عنوان پزشکی و مداخله در امور پزشکی" ، پرونده به دستور بازپرس جهت رسیدگی در اختیار ماموران پلیس قرار گرفت .
شاکی پرونده پس از حضور به کارآگاهان گفت : "چندی پیش و از طریق یکی از بستگان با خانم دکتر لیلا  آشنا شدم ؛ بنا بر اظهارات بستگان ( شخص معرفی کننده ) ، این خانم در زمینه کاشت مو و ابرو دارای چندین سال سابقه کاری است. با اطمینان به سخنان بستگان خود، به مطب خانم دکتر "لیلا "  رفته و طی چندین جلسه معاینه و انجام عمل جراحی، ایشان اقدام به کاشت مو برای بنده نمود و در ازای آن نیز مبلغ چهار میلیون تومان پول دریافت کرد".
شاکی پرونده در خصوص علت شکایت خود به کارآگاهان گفت : " جهت برداشتن بخیه های جراحی به مطب خانم دکتر رفته بودم که متوجه شدم ایشان در مسافرت به سر می برد؛ با مراجعه به یک متخصص پوست و مو، قصد برداشتن بخیه های روی سر خود را داشتم که در آنجا پزشک متخصص در خصوص نحوه انجام عمل جراحی و کاشت موهایم از من سؤالاتی کرد؛ زمانیکه علت سؤالات را جویا شدم، ایشان اظهار داشت که نحوه کاشت موهای بنده کاملا غیر تخصصی، غیر حرفه ای و به احتمال بسیار زیاد توسط شخصی غیرمتخصص انجام شده است! ؛ با اطلاع از این موضوع تصمیم به پیگیری موضوع گرفتم و با راهنمایی و مشاوره دوستانم به دادسرا مراجعه کردم".
با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره سیزدهم با مراجعه به مطب پزشکی  به تحقیق از خانم "لیلا " ( 46 ساله ) پرداخته و اطلاع پیدا کردند که این خانم فاقد هرگونه تحصیلات عالیه ی دانشگاهی در رشته پزشکی است و صرفا دارای مدارک کارشناسی در رشته تکنسین بیهوشی اتاق عمل بوده و با همین عنوان نیز در یکی از بیمارستان های تهران مشغول بکار است.
در بازرسی از مطب خانم "لیلا" کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که این شخص تحت عنوان جراحی کاشت مو و ابرو اقدام به پیش بینی یک اتاق عمل با تجهیزات کامل در داخل مطب خود نموده اما در خصوص فعالیت های پزشکی خود قادر به ارائه مدارک تحصیلی مربوطه در رشته پزشکی مربوطه و همچنین مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان در خصوص دایر کردن مطب پزشکی نشد ؛ لذا با هماهنگی مقام قضایی، متهم دستگیر شد.
متهم در اظهاراتش عنوان نمود که نزدیک به 10 سال است که در زمینه کاشت مو و ابرو فعالیت داشته و این کار را به صورت تجربی فرا گرفته و از حدود سه سال پیش نیز که بنا بر مصوبه وزارت بهداشت و درمان انجام عمل جراحی کاشت مو و ابرو می بایست توسط متخصص مربوطه انجام شود، وی همچنان به صورت غیرقانونی به فعالیت خود ادامه داده است.
 در ادامه رسیدگی به پرونده و برابر اعلام نظریه رسمی وزارت بهداشت و درمان مشخص شد که هرگونه فعالیت متهم پرونده در خصوص دایر کردن مطب پزشکی و انجام اقدامات پزشکی در زمینه کاشت و ترمیم مو و ابرو از سوی ایشان کاملا غیرقانونی بوده است ؛ همچنین در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی دارای سابقه محکومیت بوده و در پرونده ای جداگانه، برابر حکم صادر از سوی مرجع محترم قضایی به پرداخت دیه محکوم شده است" .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

در اردوی استخر دبیرستان پسرانه معین تهران چه گذشت؟ + عکس متهم

سمیرا بی هوش بود که 4 پسر از او فیلم ناجور گرفتند / پارسا من را به جشن مختلط برد

تفاوت بین پرونده سعید طوسی و ناظم منحرف دبیرستان پسرانه تهران + عکس

تمسخر قویترین مرد جهان بخاطر جثه کوچک نامزدش! + عکس

مرد منحرف لباس های جوان دانش آموز را در تاریکی پارک کَند / فقط گریه کردم و التماس!

سارا با مردان غریبه رفتارهای وقیحی داشت / رضا همسرش را خیلی دوست داشت

تفاوت بین پرونده سعید طوسی و ناظم منحرف دبیرستان پسرانه تهران + عکس

خُودکُشی دختر دانشجو در حمام / 4 پسر هم دانشگاهی او را آزار داده بودند + عکس دختر

تجاوز به زن دایی در نیمه شب بارانی تهران / این جوان به 100 ضربه شلاق محکوم شد

تجاوز به زن دوست صمیمی /  به شوهرم که زندان بود گفتم امید چه بلایی سرم آورده است / او 2 مرد را اجیر کرد و ...

استاد منحرف دختران دانشجو پزشکی را به مطبش می کشاند + عکس

کدخبر: 180616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟