مردان پلید از دانشجوی 21 ساله خواسته شومی داشتند؟! / در زاهدان رخ داد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار محمد قنبری درباره جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره گروگانگیری در اواخرآبان ماه سال جاری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد 2 سرنشین مسلح یک دستگاه خودروی پژو نقره ای رنگ ، دانشجوی 21 ساله زاهدانی را در منطقه "زیباشهر" درحالی که سوار خودروی پراید خود بود با تهدید سوار پژو کرده و به سرعت متواری شدند.

سردار قنبری ابراز کرد: در بررسی اظهارات خانواده فرد ربوده شده مشخص شد گروگانگیرها برای رهایی فرزندشان مبلغ 2 میلیارد تومان درخواست کردند که کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ های موجود اقدامات خود را برای رهایی گروگان آغاز کردند.

وی عنوان کرد: افسران زبده پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و با بهره گیری از شیوه و شگردهای پلیسی سرانجام روز گذشته مخفیگاه یکی از گروگانگیران را در منطقه " کورین " شهرستان زاهدان شناسایی و در اقدامی ضربتی او را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده ضمن اعتراف به آدم ربایی علت ارتکاب جرم را اختلاف مالی با خانواده فرد ربوده شده اعلام کرد.

وی ادامه داد: پس از دستگیری این متهم همدستان وی که عرصه را برخود تنگ دیدند گروگان را صحیح و سالم بدون دریافت هیچ گونه وجهی در یکی از خیابان های شهر زاهدان رها کرده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده دیگر عاملان این آدم ربایی شناسایی و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟