دختر را به انباری تعویض روغنی برده بود و ... / چاره جز تلافی با دوستم نداشتم + عکس

محمد 44ساله بیست و نهم شهریور سال 93 در اقدامی خشمگین دوست صمیمی برادرش به نام مجتبی 37ساله را به انباری مغازه تعویض روغنی اش کشاند و پس از خوراندن قرص های خواب آور او را خفه کرد. قاتل The Murderer با کمک برادرش جنازه را به بیابان های حوالی شهرری منتقل کرد وآن را به آتش کشید. قاتل پس از 40 روز فرار Escape کردن به دست کارآگاهان پلیس Police آگاهی دستگیر شد و در اعترافات خود پرده از یک را کثیف برداشت. قاتل مدعی شد: مجتبی را کشتم به خاطر اینکه دختر شش ساله ام را فریب داد و مورد آزار قرار داده بود.

این مرد در شعبه 113دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و اعتقادش به مهدورالدم بودن قربانی را مطرح کرد. قضات آن شعبه محمد را از قصاص معاف کردند و حکم به زندان Prison و پرداخت دیه دادند. اما حکم صادره توسط دیوان عالی کشور تایید نشد و پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه هم عرض فرستاده شد.

محمد این بار در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge امین مقدم زهرا و با حضور دو قاضی پای میز محاکمه ایستاد، در حالی که مادر قربانی برای او از دادگاه حکم قصاص درخواست کرد.

محمد در مورد جزیئات روز حادثه Incident گفت: خانه ای دارم در طبقه بالای مغازه تعویض روغنی ام. یک روز که از سرکار برگشتم دختر شش ساله ام دنیا روی پایم نشست و شروع به گریه کرد.دخترم حرفی زد که انگار تمام دنیا روی سرم خراب شد اصلا باورم نمیشد که مجتبی دوست صمیمی برادرم فرزندم را فریب داده و با کشاندن دخترم در انبار تعویض روغنی او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. از شنیدن این حرف ها شوکه شدم واز اینکه همسرم موضوع به این مهمی را از من پنهان کرده عصبانی شده بودم. اما همسرم گفت دخترم را پیش پزشک برده و متوجه شد اتفاق بدی برای دخترمان نیفتاده است. در آن زمان اعتیاد شدیدی به شیشه داشتم و دو شبانه روز به خاطر فکر و خیال نخوابیدم تا اینکه تصمیم گرفتم از مجتبی انتقام بگیرم.

وی ادامه داد: با مجتبی تماس گرفتم و از او خواستم تا برای جشن تولد دخترم تعدادی بادکنک تهیه کند و به من برساند. وقتی مجتبی به مغازه تعویض روغنی امد برادرم سوار پژو او شد و رفت تا دوری بزند.من به بهانه کمک گرفتن از مجتیب او را به انبار مغازه ام کشاندم و با یک فن ورزشی او را نقش زمین کردم. دست و پای مجتبی را با طناب بستم و علت کارش را از او پرسیدم اما به جای اینکه عذرخواهی کند حرف های نامربوطی زد. در انبار زندانی Prisoner اش کردم تا اینکه نیمه شب سراغش رفتم. مقتول از من خواست یک لیوان آب به او بدهم. داخل لیوان چند قرص خواب آورد ریختم مجتبی وقتی آب را خورد بی حال شد. من هم از فرصت استفاده کردم و با دستمانم مجتبی را خفه کردم.جنازه اش را داخل یک ملحفه پیچیدم وبه خاطر اینکه نمی توانستم به تنهایی آن را حمل کنم از برادرم کمک گرفتم. برادرم رضا ،کمک کرد تا جنازه را در صندوق عقب پژو مجتبی جاساز کنیم. سپس خودم به تنهایی جنازه را به بیابان های منطقه قلعه گبری بردم و با ریختن بنزین روی ماشین و جنازه،هردو را آتش زدم. حالم خیلی بد بود چند کیلومتری قدم ردم و با برادرم تماس گفتم تا اینکه رضا با موتورسیکلت دنبالم آمد و مرا به خانه برگرداند.

سپس رضا که با قرار وثیقه آزاد است در جایگاه ویژه ایستاد و منکر معاونت در قتل Murder شد. او گفت: من از نقشه برادرم برای قتل مجتبی بی خبر بودم و فقط در حمل جنازه به محمد کمک کردم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شورشدند و سرانجام محمد را به قصاص محکوم کردند. رضا نیز به اتهام معاونت در قتل به 5سال زندان محکوم شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

فیلم / اقدام زشت با دختر همسایه / جسد تکه تکه این دختر در جنگل پیدا شد + عکس

آزار و اذیت دختر ترسو داخل پراید پارک شده در جاده مخصوص کرج / این دختر با دوست پسرش در حال گفتگو بود که ...+عکس

جوان ۲۳ ساله در چشمه آب گرم ذوب شد!

اقدام کثیف 3 جوان با مشتریان در استخر لواسان + اعتراف و عکس متهمان

این 2 جوان گربه سیاه بچه پولدارهای شمال تهران بودند / آنها را می شناسید؟+عکس

جیغ و فریادهای یک زن در خیابان فلسطین راز یک مرد سابقه دار را لو داد+ عکس و فیلم گفتگو با متهم

اقدام زشت با یک دختر در حیات خلوت + عکس متهم

دخترک نمی‌دانست مادرش به قتل رسیده! +عکس

راز چمدان سیاه عروس 2500 سکه‌‌ای

مسافرانی که زیر چرخ‌های تریلی له شدند +عکس

دستگیری خواستگار قاتل در الموت + عکس متهم و قربانیان

نمایش عجیب یک جادوگر که مردی را کشت و زنده کرد + عکس

دوئل کثیف 2 دختر برای ازدواج با جوان آبادانی

خرید خودروی نیم میلیادری با اسلحه در دست / صاحب خودرو در شهر ری رها شد

باردار شدن دختر 14 ساله با آزار و اذیت پدر و پسر پولدار

زن جوان شوهرش را در اتاق خواب به آتش کشید

فیلم / اقدام زشت مامور شهردار در برخورد با زن دستفوش / شهردار مامور را اخراج کرد + عکس

22 سال زندگی در زندان انفرادی از ترس زندانیان اعدامی+ عکس

فیلم /اقدام زشت زن شوهردار با دوست پسرش در برابر دوربین فیلمبرداری مرد بی نوا+ عکس

راز تلخ دختر 17 ساله ای که تیپ پسرانه زد با زن بیوه دوست شد

فیلم / روستائیان مرد کثیف را از پاسگاه بیرون کشیدند و به دار آویختند+ عکس

15 سال زندان برای مرد افغانی که از شکنجه کودک ربوده شده تهرانی عکس گرفته بود+ تصاویر

 

 

صف طولانی هواداران برای دیدن سوپراستار مشهور سینما +تصاویر

جزئیات تازه درباره درگذشت خواننده سرشناس پاپ +عکس

عکس دیده نشده از جوانی های خواننده سرشناس پاپ ایران در فیلیپین بازیگر زن مشهور ایرانی به چالش "چهره بدون عمل زیبایی" پیوست! +عکس

 

 

کدخبر: 230233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟