زن جوان در نمایشگاه کتاب سوار ماشین پزشکی شد و در میانه راه خودرا به بیرون پرتاب کرد.

به گزارش رکنا، چندی پیش زن جوانی به نام فرنگیس در نمایشگاه کتاب سرگرم خرید کتاب بود که با ایمان آشنا شد و شنید او پزشک بوده و می تواند مشکلات پوستی را حل کند.

آن دو با هم سوار ماشین ایمان شدند و قرار شد تا فرنگیس در ایستگاه اتوبوس پیاده شود اما هنوز لحظاتی نگذشته بود که پزشک جوان مسیرش را به بزرگراه آزاداگان تغییر داد.

فرنگیس به رفتار مرد شیک پوش اعتراض کرد اما ایمان با خونسردی گفت که چند ساعتی را با هم هستیم و سپس تا جلوی خانه تان همراهی ات می کنم.

زن جوان وقتی متوجه فریبکاری ایمان شده بود مرد شیک پوش را تهدید کرد که اگر در کنار بزرگراه توقف نکند خودش را از خودرو به بیرون پرت می کند.

سرعت خودرو کم شده بود و ایمان به تهدیدهای فرنگیس نیش خند می زد که ناگهان زن جوان برای فرار از دست این مرد شیطانی در خودرو را باز کرد و خودش را به بیرون پرت کرد.

مغازه داران و راننده های تاکسی کنار بزرگراه وقتی دیدند زن جوان خود را از خودروی زانتیای نقره ای رنگ به بیرون پرت کرد به سرعت به کمک وی رفته و در همین لحظات کوتاه یکی از راننده ها اقدام به برداشتن شماره پلاک این خودروی مرموز کرد.

فرنگیس خیلی زود به بیمارستان منتقل شد و پس از درمان با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران پیش روی بازپرس محسن مدیر روستا در شعبه ششم قرار گرفت و از راز این آدم ربایی شیطانی را فاش کرد.

بدین ترتیب تیمی ازماموران پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند و باتوجه به در دست داشتن شماره پلاک خودروی زانتیا بازپرس مدیر روستا دستور احضار ایمان به دادسرا را اعلام کرد.

ایمان در دادسرا گفت: دانشجوی دکتری هستم و روز حادثه با فرنگیس در نمایشگاه کتاب آشنا شدم و به خاطر اینکه وسایل زیادی داشت تصمیم به کمک گرفتم و او نیز قبول کرد و فرنگیس ادعا کرد که مسیرش سمت کرج است و من نیز پذیرفتم او را تا یک مسیری برسانم.

وی افزود: در مسیر فرنگیس ادعا کرد که از همسرش طلاق گرفته است و هنوز لحظاتی نگذشته بود که تلفن موبایلش زنگ خورد و ناگهان فرنگیس به هم ریخته و مضطرب شد و خواست تا در کنار بزرگراه توقف کنم.

به همین خاطر سرعت خودرو را کم کردم تا کنار بزرگراه توقف کنم که ناگهان فرنگیس در خودرو را باز کرد و به پایین پرید که در ادامه چون نمی خواستم کسی فکر نادرستی در مورد من بکند کیفش را به بیرون پرت کردم و با سرعت به سمت خانه رفتم.

به گزارش رکنا،پس از تحقیقات بسیار پرونده اتهامی پزشک جوان مختومه شد و ایمان از اتهام سنگین آزارگری تبرئه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

نقش پزشک تبریزی درقتل خانواده اش قوی است / رئیس پزشکی قانونی کشور اعلام کرد

راز وحشتناک سیگار کشیدن های زیاد در اتاق خواب زن صیغه ای

فهیمه اقدام وقیحانه شوهرش را پس زد

تهمت زد با زنان دیگر ارتباط دارم او را به قتل رساندم+عکس

با موتور زنم را که داخل خودرو با مرد غریبه بود تا پارک چیتگر تعقیب کردم و ... + عکس

داعش سه نفر را به شکل هولناکی اعدام کرد+تصاویر(+16)

کاری کردم که چند ماه پس از ازدواج شوهرم طلاقم بدهد/ شوهر صیغه ای مرا مجبور می کرد شب ها با دوستانش خلاف کنیم

اقدام زشت معلم با دختر هشت ساله در کلاس درس

معامله شوم با محصولات ویژه مخصوص آقایان / زنان ومردان از طریق تلگرام درخواست می کردند

راز جسد رها شده دختر دانشجو در کنار رودخانه

تصادف زنجیره ای 37 خودرو در محور گرمسار- تهران + عکس

پزشک از آزار و اذیت دختر دانشجو تبرئه شد / فرنگیس نتوانست ادعای خود را به دادگاه ثابت کند

 

اعتراف عجیب پرطرفدارترین بازیگر زن ایرانی: افتخار می‌کنم پایین شهری‌ام +عکس

تفریحات جالب ملیکا زارعی و دخترش مانلی در خارج از ایران + تصاویر

شرایط مجری زن محبوب ایرانی پس از جدایی از همسر بازیگرش +عکس

عاشقانه های مادرانه فلور نظری برای پسرش در جنگل های آلمان +عکس

بازیگر معروف سریال پایتخت و خانواده اش در اولین ملاقات فرزندش با دریا +عکس

 

کدخبر: 225260 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟