فیلم مصاحبه جنجالی رونی کلمن قبل از زمینگیر شدن / غم انگیز ترین روز اسطوره پرورش اندام !
حجم ویدیو: 22.77M | مدت زمان ویدیو: 00:03:06

رونی کلمن با حضور در پرتماشاترین برنامه پرورش اندام خاطراتی جالب از دوران حرفه ایش را بازگو کرد .

به گزارش اختصاصی رکنا فیت، در بخش نخست این برنامه مجری گفت: من میخوام شما را در دسته بندی افرادی خاص قرار بدم. به این دلیل که فکر میکنم تو شخصی نیستی که بتواند شکست را به راحتی بپذیرد. فکر میکنم تو میخوای یک نمونه کامل و بی عیب باشی و دوست نداری ببینی بعد تو هم کسی مانند تو پیدا شود.شما میخواید یک شخص بی نظیر بین تمام 8 میلیارد آدم روی زمین باشید، تو چنین اخلاقی داری؛ همانطور که گفتی کسانی را در کنار خودت قرار دادی که مثل خودت تو حرفه خودشون همتا ندارند.

همه آن افراد یک شکست یا یک پیروزی را در خاطراتشان دارند. مثلا غم انگیزترین شکست یا باارزش ترین پیروزی شان. فکر می کنم برای رونی کلمن غم انگیز ترین شکستش از جی کاتلر بود و با ارزش ترین پیروزیش قهرمانی شدن در مقابل فلکس؛ همینطوره؟

"رونی کلمن" در جواب به این سوال گفت: نه اینطور نیست، غم انگیز ترین شکست من در برابر لی پریست بود در مسابقات حرفه ای سال1997 در آنجا من دوم شدم.

پس از آن شکست از مسابقات بعدی کناره گیری کردم تا اینکه یک روز به خودم یادآوری کردم که من به خاطر حضورم در مسابقات بدنسازی عضویت رایگان باشگاه ها را گرفتم و نمیخواستم عضویت رایگان را از دست بدم. سپس فکر خداحافظی از پرورش اندام را از سرم بیرون کردم.

مجری برنامه: چرا شکستت برابر لی پریست آنقدر سنگین برایت رقم خورد؟

رونی کلمن: او یک بازنده بود، در حد من نبود، من ادم گنده بودم.

 پس از باختم خیلی افسرده شدم. باختنم به جی کاتلر برای من به منظور بازنده بودن نبود، به این دلیل که 8 مرتبه مستر المپیا را فتح کرده بودم، در آن زمان من بیشترین قهرمانی در مستر المپیا را کسب کرده بودم و از انگیزه ام کاسته شده بود.

من میتونستم هر روز به جی کاتلر ببازم، جی مرد بزرگی است، دوستش دارم اون یکی از بهترین آدمای توی دنیاست همچنین لی هاینی و کای گرین را هم از صمیم قلب دوست شان دارم.

رونی کلمن ادامه دارد: در زمانی که از لی پریست شکست خوردم به نامزدم گفتم که قصد خداحافظی از پرورش اندام را دارم. قیافه نامزدم پس از این جمله خیلی دیدنی بود. نامزدم وحشت کرد و حرف هایی زد که مرا وادار کرد به دنیای قهرمانی برگردم.

درخصوص شیرین ترین پیروزیم هم باید بگم قهرمانی در نخستین مسابقه حرفه ای زندگی ام خیلی بهم چسبید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟