نبرد تمام عیار هرکول های ایران در پایتخت + فیلم
حجم ویدیو: 13.45M | مدت زمان ویدیو: 00:01:25

به گزارش گروه ورزشی رکنا، بیش از 400 ورزشکار از نقاط مختلف استان تهران و حتی ایران روز گذشته یعنی جمعه هجدهم بهمن در فرهنگسرای بهمن جمع شده بودند تا در مسابقات پرورش اندام قهرمانی پایتخت با یکدیگر به رقابت بپردازند.

در این رقابت ها که مانند همیشه با کمیت و کیفیت بسیار بالایی برگزار شد، شاهد رقابت نفسگیر ورزشکاران در رقابت های جوانان، پیشکسوتان، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک، پرورش اندام، فیزیک و ماسکولار بودیم که نفرات برتر دسته های مختلف را می توانید در ذیل مشاهده بفرمایید.

بدنسازی قهرمانی تهران

رقابت های فیزیک با اتفاقات قابل پیش بینی همراه بود. در دسته اول رقابت ها، مهدی عبادی قهرمان شد و بار دیگر توانایی های خود را به رخ همگان کشید.

در دسته سوم رقابت های فیزیک قهرمانی استان تهران اما شاهد رقابتی بسیار نزدیک و تنگاتنگ بودیم. شاهین مولایی که در رقابت های حوزه تهران شاهد نمایش های درخشان و آمادگی بدنی فوق العاده ای از او بودیم، در  رقابتی تماشایی قافیه را به مانی سالاری باخت و دوم شد.

در دسته پنجم مسابقات نیز محسن عزیزی مطابق روال یک ماه اخیر خود طلایی شد و نشان داد مشکلات 1 سال اخیر خود را کاملا به دست فراموشی سپرده است.

بدنسازی قهرمانی تهران

در رقابت های پرورش اندام تهران نیز شاهد رقابت های بسیار جذاب بودیم. عزیز معرفی، قهرمان ماهشهری که در تمام مسابقات حوزه های تهران عنوان اورالی را به خود اختصاص داده بود در رقابتی بسیار نزدیک و تماشایی مقام نایب قهرمانی استان تهران را از آن خود کرد.

در دسته 100 کیلوگرم نیز علی قیاسی که سابقه قهرمانی جوانان کشور را در کارنامه خود دارد به عنوان دومی رضایت داد و صاحب گردن آویز نقره شد.

بدنسازی قهرمانی تهران

بدنسازی قهرمانی تهران

بدنسازی قهرمانی تهران

در حاشیه رقابت های بدنسازی قهرمانی تهران اما شاهد حضور چهره های بسیار نامداری بودیم. از سعدون حیدری گرفته تا محمود شریف پور و فرشاد گنجی، قهرمانان آسیا و جهان همگی در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن به تماشای ورزشکاران شرکت کننده پرداختند.

بدنسازی قهرمانی تهران

رقابت مانی سالاری و شاهین مولایی، 2 ورزشکار مطرح دسته سوم فیزیک را در تصویر مشاهده می فرمایید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟