مروری بر روز اول مسابقات جهانی پرورش اندام فجیره  + تصاویر

به گزارش گروه ورزشی رکنا، روز اول مسابقات جهانی فجیره با کسب 4 مدال طلا و 3 نقره برای کشورمان به پایان رسید. بخش اول گزارش رکنا از مسابقات جهانی را در ذیل مشاهده می فرمایید.

رقابت ها همانطور که در جدول کلی 1 ماه پیش هم تعیین شده بود، با برگزاری رشته گیمز کلاسیک آغاز شد. رشتخ ای که طرح اصلی آن از سال 2012 در IFBB مطرح شد.

اولین فینالیست و مدال کشورمان اما در دسته 2 بادی کلاسسیک به دست آمد. محسن پورصابر، قهرمانی که شاید کمتر از دیگر مورد توجه رسانه ها قرار داشت، موفق شد با برتری بر حریف قدرتمند چینی خود به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

بدنسزای بادی کلاسیک

در دسته 3 بادی کلاسیک که با حضور 24 ورزشکار برگزار شد، ورزشکاران ما سرنوشت متفاوتی پیدا کردند؛ عظیم متولی به علت آنچه تزریق در سرشانه عنوان شد حذف (دیسکوالیفای) شد اما بهزاد عدالت با اختلافی اندک از ورزشکار کره جنوبی باخت و در نهایت نایب قهرمان شد.

بدنسزای بادی کلاسیکبدنسزای بادی کلاسیک

حکایت دسته 4 بادی کلاسیک کشورمان در رقابت جهانی فجیره اما متفاوت بود. سجاد حیدری که با پشت سر گذاشتن هجمه های فراوان گام به استیج فجیره گذاشته بود، با برتری بر 28 ورزشکار توانست مدال زرین طلا را بر گردن آویخته و البته در رقابت اورالی نیز آن را تکرار کند تا قهرمان جنوبی کشورمان از این پس لقب جدیدی را در مقابل نام خود ببیند؛ آقای کلاسیک جهان!

بدنسزای بادی کلاسیک

در دسته آخر بادی کلاسیک اما نماینده کشورمان مهرشاد یعقوبی نام داشت که شاید اگر بخواهیم ماجرای حضور او در رقابت های جهانی را به رشته تحریر در آوریم، رمانی بلند از دل آن به دست آید. مهرشاد که به گفته خود، در فاصله یک هفته مانده مسابقات قید حضور در آن را زده و حتی رژیم را شکانده بود، با غیرتی مثال زدنی موفق شد در جدال با 13 نفر، به جمع 6 فینالیست مسابقات راه پیدا کرده و در نهایت نیز به مقام ششم رسید.

بدنسزای بادی کلاسیک

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 516647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟