رونمایی سیتزن‌ها از خرید جدید تیمشان

به گزارش رکنا، خولیان آلوارز رسماً به جمع بازیکنان باشگاه منچسترسیتی اضافه شد. این مهاجم آرژانتینی در فصل آینده با پیراهن شماره 19 برای آبی‌های شهر منچستر به میدان خواهد رفت. خولیان آلوارز مهاجم 19 ساله ریورپلاته با قراردادی تا سال 2027 به ارزش 19 میلیون یورو به منچسترسیتی پیوست. 

پس از این اتفاق خولیان آلوارز در مصاحبه با وب سایت این باشگاه انگلیسی گفت: به طرز باورنکردنی‌ای خوشحالم و برای بازی در منچسترسیتی احساس آمادگی می‌کنم. منچسترسیتی بدون شک یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های دنیای فوتبال است، مطمئن هستم که اینجا می‌توانم شکوفا شوم. سبک بازی پپ هیجان‌انگیز است و بی صبرانه در انتظار این هستم که بخشی از آن باشم.

وی در ادامه صحبت خود گفت: منچسترسیتی تاریخ فوق‌العاده‌ای از نظر حضور بازیکنان آرژانتینی دارد و می‌خواهم مانند سرخیو آگوئرو، پابلو زابالتا و کارلوس توز در این باشگاه تاثیرگذار باشم و نام خود را بر جای بگذارم. بابت تمام کارهایی که ریورپلاته برای من انجام داد، بسیار سپاسگزارم. اکنون 100% روی منچسترسیتی متمرکز هستم و می‌خواهم بهترین عملکردم را برای این باشگاه داشته باشم تا برای رسیدن به عناوین بیشتر به هم تیمی‌هایم کمک کنم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 801722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟