فیلم شدت جریان برق روی خطوط یخ زده
حجم ویدیو: 3.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است شدت جریان برق روی خطوط برق یخ زده در یکی از مناطق ایالت لوئیزیانای آمریکا را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط «کریس فیتزموریس»، صاحب خدمات لوله کشی و تعمیرات تهیه شده است، شدت جریان برق را در یکی از خطوط «کِنِر»، بزرگترین شهر جفرسون پاریش را نشان می‌دهد. او این ویدئو را با تلفن همراه خود تهیه کرده است.

خراب شدن ترانسفورماتور صحنه وحشتناکی رقم زد

به گزارش رکنا، این پدیده پس از خراب شدن ترانسفورماتور رخ داد و موجب شد تا برق در نواحی نزدیک قطع شود. زمستان شدید حاکم در سراسر این ایالت موجب یخ زدگی خطوط برق در برخی مناطق شده است. در سراسر لوئیزیانا تخمین زده می‌شود ۵۸ هزار نفر بدون برق هستند. برودت هوا در این ایالت که قطعی برق بسیاری از مشترکان را دامن زد موجب قطع برق بیش از ۱۰ هزار نفر تنها در منطقه «جفرسون پاریش» شده است. بنا به گفته مقامات «جفرسون پاریش» طوفان زمستانی به چندین خط برق در نزدیکی تقاطع West Esplanade و Power Boulevard خسارت وارد کرده است و طبق اعلام سرویس هواشناسی ملی احتمال قطعی برق و خسارات به درختان بر اثر یخ زدگی وجود دارد.

گفتنی است؛ به افراد فاقد برق توصیه شده که با بستن پرده، قرار دادن پتو یا حوله روی شیشه پنجره‌ها و ایجاد عایق از هدر رفت گرما از داخل خانه‌های خود جلوگیری کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟