رفتار خواهر امام موسی صدر در سرنوشتی مشابه رومینا اشرفی + فیلم
حجم ویدیو: 17.82M | مدت زمان ویدیو: 00:02:43

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، در پی انتشار خبر قتل فجیع "رومینا اشرفی" دختر 14 ساله تالشی به دست پدرش، برخی افراد جامعه از مقامات سیاسی تا هنرمندان و سلبریتی ها نسبت به این قتل واکنش نشان دادند.

"رومینا اشرفی" که فقط 14 بهار زندگی خود را دیده بود، در اولین روز از آخرین ماه یک 5 شنبه بهاری به دست پدرش به جرم عاشقی با داس سربریده شد.

او که پیش از این هم مورد سختگیری های پدر قرار گرفته بود، وقتی بعد از فرار با پسر مورد علاقه اش که خواستگار او بود به خانه باز می گردد، پدر این اشتباه (فرار) او را نمی بخشد و مادر خانواده را در حمام خانه حبس می کند و رومینای نوجوان را که کنار برادر 6 ساله اش به خواب رفته است، سر می برد.

رفتار "رباب صدر" با دختر فراری

به دنبال این فاجعه ویدئویی از رفتار "رباب صدر" خواهر "امام موسی صدر" روحانی و مجتهد، با یک دانش آموز را از زبان خودش می شنوید.

رباب صدر در این باره توضیح داد که که یکی از دختران موسسه آموزشی که او در آن فعالیت داشت، از آن جا فرار می کند و در تاریخ 55 سال فعایت او این اتفاق رخ نداده بود و در پی تحقیقات انجام شده، مشخص می شود که این دختر جوان با پسر مورد علاقه اش فرار کرده است.

او در ادامه گفت: تا صبح در پی او بودیم و بالاخره پیدایش کردیم و به دیگران گفتم، کسی با او حرف نزند.

زمانی که این دختر وارد دفتر موسسه شد به من گفت:" من نه گناه کردم و نه اشتباه" و من از او پرسیدم، فقط بگو چرا رفتی؟ و او در پاسخ به من گفت که این پسر جوان را دوست دارد وپدرش با ازدواج آن ها چون او دختر فقیری است، مخالف است و به این علت فرار کرد.

صدر در ادامه به دختر گفت: چه کسی گفته دوست داشتن زشت است، دوست داشتن خیلی زیباست و اگر این پسر تو را می خواهد با این که پدرش مخالف است می تواند با تو ازدواج کند و از او خواستم از این 2ماهی که تا پایان سال مانده است درسش را بخواند و مدرک بگیرد. 

رباب صدر در ادامه افزود که با پسر عاشق پیشه صحبت کردم و گفتم اگر این دختر را می خواهی باید به خواستگاری او بیایی و در نهایت کمی از من مهلت گرفت.

پشیمانی دختر از علاقه به پسر هوس باز

بعد از گذشت یک ماه و نیم دختر جوان که با پسر مورد علاقه اش فرار کرده بود، به ملاقات من آمد و گفت:" این پسر من را دوست ندارد و می خواهد با من سرگرم شود، حق با شما بود، من دیگر او را نمی خواهم."

صدر در ادامه توضیح داد که اگر بعد از بازگشت به خانه با او به مهربانی رفتار نکرده بودند و کتکش می زدند، او رها می شد و معلوم نبود چه بلایی سر این دختر می آمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مونا آجورلو
آیا این خبر مفید بود؟