اول شوهر خائن شد و بعد زن با مرد غریبه آشنا شد + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 20.20M | مدت زمان ویدیو: 00:03:11

به گزارش گروه هنری رکنا، در برنامه "دعوت" ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما یک زوج جوان حضور پیدا کردند که یک شوخی با عث جدایی آن ها شد. داستان از آن قرار است که زن جوان نیازمند محبت زیاد از همسرش بود و از کم شدن محبت به او گله می کرد.

یک شوخی در قالب خیانت

مرد که از این رفتار همسرش خسته شده بود، طوری رفتار کرد که همسرش فکر کند، مرد خانواده در حال خیانت Cheat است. که به ظن خود خانم خانه را تنبیه کرده باشد. به دنبال این اتفاق زوج جوان تصمیم گرفتند برای یک مدت از هم دور باشند، تا کمی فکر کنند و دلتنگی ناشی از جدایی باعث شود زندگیشان رنگ به خود بگیرد.

اعتماد به یک غریبه

زن جوان که در راه سفر و به علت جدایی از همسر در هواپیما در حال گریه کردن بود، مورد توجه یک مردی که خود را روانشناس معرفی کرده بود قرار گرفت و ایمیل خود را به این خانم داد که به عنوان یک روانشناس به او مشاوره دهد.

بعد از مدتی که خانم خانه از سفر بازگشت، برای مشاوره گرفتن به این شخص ایمیل زد و در نهایت هر از گاهی از او مشاوره می گرفت. مرد خانواده که یک روز سر زده به خانه آمد و همسرش را در حال صحبت کردن با مرد غریبه دید، دچار سوء تفاهم شد و در نهایت رابطه شان منجر به طلاق و جدایی کشید. در ادامه صحبت های این زوج جوان را می توانید بشنوید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟