فیلم / زورگیری  به بهانه تست کرونا + فیلم
حجم ویدیو: 7.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

سرهنگ عبدالله فاتحی، (هشتم اسفندماه) در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان با اشاره به اینکه مردم استان کردستان باید مراقب شیادان و کلاهبرداران باشند، اظهار کرد: به هیچ وجه تیمی از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای انجام تست کرونا به در خانه ها اعزام نمی‌شود و هر گونه مراجعه تحت این عنوان کلاهبرداری است.

وی افزود: در برخی استان‌های کشور گروهی تحت عنوان تیم دانشگاه علوم پزشکی برای انجام تست کرونا به در خانه ها مردم مراجعه کرده و از این طریق اقدام به سرقت منازل می‌کنند، در صورت مشاهده چنین مواردی بلافاصله پلیس را از طریق مرکز ۱۱۰ اطلاع دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از افزایش 34 درصدی کشف سرقت‌های به وقوع پیوسته از ابتدای امسال تا آخر بهمن ماه گذشته بیان کرد: ۷۵ درصد سرقت‌های استان کردستان مربوط به سرقت‌های خرد بوده است.

وی با تأکید بر اینکه مردم در حین خرید ایام آخرسال از بردن پول نقد همراه خود خودداری کنند، عنوان کرد: در هنگام خرید با عابر بانک با آگاهی از نحوه استفاده از این کارت‌ها و ننوشتن رمز کارت بر روی آن خرید مطمئنی برای خود داشته باشند.

سرهنگ فاتحی بیان کرد: افراد مسن که برای دریافت مستمری خود به بانک رجوع می‌کنند حتما یکی از آشنایان را همراه خود ببرند و پول خود را در منظر عموم قرار ندهند.

وی همچنین یادآور شد: برای جلوگیری از سرقت خودرو نیز وسیله نقلیه خود را در اماکن امن و مطمئن پارک کنند و نباید اموال قیمتی یا پول را حین پارک در داخل خودرو نگهداری کنند و از قفل فرمان یا پدال بهره بگیرند و از پخش پنلی استفاده کنند تا هنگام پارک خودرو آن را با خود ببرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟